Lamborghini je pomaknuo ispušne cijevi na višu poziciju da bi aerodinamika bila još efikasnija, odnosno kako bi downforce bio još bolji. Čak pet puta je veći nego u prve generacija Huracana
Naravno, povećana je i snaga. Atmosferski 5,2-litreni motor V10 sada razvija 640 'konja' i 600 Nm okretnoga momenta, do 'stotke' ubrzava manje od tri sekunde, a maksimalno može pojuriti 325 km/h.
Tu je i pametni onboard kompjutor, koji između ostalog upravlja i skretanjem svih kotača, kontrolom stabilnosti, 'torque vectoringom' itd. Implementirana je i tehnologija nazvana 'feed forward logic', što znači da superautomobil reagira na okolnosti, ali i predviđa najbolje postavke i bira najbolji mod vožnje za predstojeći trenutak. U međuvremenu žiroskopi nadziru bočna, uzdužna i vertikalna ubrzanja, kao i odnose brzine, nagiba i zakretanja vozila, u istu svrhu.
Unaprijeđen je magnetoreološki ovjes, a pogon se na sve kotače prenosi sedmerostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. U kokpitu je novi dodirni zaslon s integriranim Apple CarPlayom, a to je sve što je zasad poznato o unutrašnjosti, jer Lamborghini još nije objavio fotografije interijera.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.