Za 14,7 posto Tesla starih dvije do tri godine tijekom generalnog pregleda utvrđeno je da imaju "značajne nedostatke".
Tesla Model 3 mnogo češće od prosjeka pada na tehničkom pregledu u Njemačkoj kojeg provodi organizacija TÜV. Za 14,7 posto Tesla starih dvije do tri godine tijekom generalnog pregleda utvrđeno je da imaju "značajne nedostatke". Za usporedbu: prosječna stopa za tu dobnu skupinu na tehničkom pregledu u Njemačkoj bila je 5,7 posto.
To znači da je Model 3 završio na 111. mjestu u aktualnom TÜV izvješću, dakle posljednji je među automobilima starim dvije do tri godine. Čak je i Dacia Logan na 110. mjestu prošla znatno bolje s 11,4 posto značajnih nedostataka.
U godišnje izvješće TÜV-a ulaze svi automobili koji prelaze redoviti tehnički pregled u njemačkoj tijekom proteklih godinu dana. Po starosti automobila se formiraju dobne skupine i unutar njih se modeli uspoređuju po stopi "značajnih nedostataka". Vozila s koje dobiju ovu ocjenu na tehničkom pregledu moraju biti popravljena u roku od mjesec dana i zatim ponovno proči tehnički pregled.
Teslin Model 3 najgori je među vozilima starim dvije do tri godine, no valja uzeti u obzir da ovaj model u pravilu prelazi mnogo više kilometara od prosjeka drugih modela, pa stoga može imati veće stope kvarova. Nakon tri godine, kilometraža prosječne Tesle Model 3 je 55.000 kilometara, znatno iznad prosjeka svih automobila od 41.000 km. No, prema TÜV-u, druga vozila s velikom prosječnom kilometražom imaju znatno bolje rezultate od Tesle.
"S električnim automobilima je kao s onima koji imaju motore s unutarnjim izgaranjem: neki su dobri, drugi loši", rekao je šef TÜV-a Joachim Bühler komentirajuči loš rezultat Modela 3.
Prema TÜV-u, činjenica da Tesla nema neke konkretne servisne intervale, također igra veliku ulogu u lošim rezultatima Modela 3 na tehničkom. Zbog toga se mnoga vozila ne provjeravaju redovito u servisu.
No, Tesla također često pati od nedostataka tipičnih za električne automobile. Često se javljaju problemi s kočnicama jer se zbog rekuperacije koriste puno rjeđe nego kod klasičnih automobila. Zbog togase pojavljuje hrđa i kočnice rade lošije. Osim toga, ovjesi su opterećeni većom težinom, tipičnom za električne automobile.
Ipak, drugi elelktrični autombili imaju mnogo bolje rezultate. Na primjer, VW e-Golf (koji je odavno umirovljen) bio je četvrti u ukupnom poretku sa stopom kvarova od samo 2,6 posto, a Renault Zoe je bio na 49. mjestu s 5,1 posto.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.