Prvi automobili kupcima će stići tek 2026., što znači da su najbrži kupci osigurali svoj primjerak godinu dana prije nego što ga uopće vide uživo
Ako ste se ponadali da ćete kojim čudom ugrabiti novi Bugatti Tourbillon, nasljednika legendarnog Chirona, zakasnili ste. I to jako. Unatoč početnoj cijeni od vrtoglavih 3,8 milijuna eura i to bez poreza, cjelokupna serija od 250 planiranih primjeraka već je pronašla svoje vlasnike, a knjige narudžbi popunjene su sve do 2029. godine.
Vijest o nevjerojatnom uspjehu potvrdili su iz samog vrha tvrtke. Prvi automobili kupcima će stići tek 2026., što znači da su najbrži kupci osigurali svoj primjerak godinu dana prije nego što ga uopće vide uživo.
Rimac: Nema ih više, nećemo raditi dodatne
Mate Rimac, izvršni direktor tvrtke Bugatti Rimac, jasno je poručio da je priča s narudžbama za ovaj model završena. Potvrdio je kako je svih 250 primjeraka prodano te da se neće proizvoditi dodatni primjerci, čime se dodatno naglašava ekskluzivnost ovog hiperautomobila. Potražnja je bila toliko velika da na listi čekanja stoji još 59 kupaca koji se nadaju da će netko odustati od svoje narudžbe.
"Proizvodnja 250 Tourbillona i isporuka posljednjih Bolidea zaokupit će naše kapacitete sve do 2029. godine. Potpuno smo rasprodani", izjavio je Frank Heyl, Bugattijev direktor dizajna, te dodao kako takva financijska stabilnost omogućuje mirno planiranje budućnosti.
Nasljednik s V16 hibridnim srcem
Bugatti Tourbillon nije evolucija Chirona, već potpuno novi automobil izgrađen na novoj platformi. Umjesto kultnog W16 motora, pokreće ga potpuno novi 8,3-litreni atmosferski V16 motor, razvijen u suradnji s Cosworthom, koji je uparen s tri električna motora. Rezultat je nevjerojatnih 1800 konjskih snaga.
"Želio sam stvoriti super emotivan motor s unutarnjim izgaranjem, potpomognut 'poezijom' električnog pogona visokih performansi", objasnio je Rimac svoju viziju. "Električni motori uklanjaju sve nedostatke klasičnog motora, poput turbo rupe, te osiguravaju trenutačni okretni moment".
Dok se većina automobilske industrije bori s američkim carinama, strategijama elektrifikacije i padom potražnje, Bugatti plovi mirnim vodama. Uspjeh Tourbillona dokaz je da u svijetu ultrabogatih i dalje postoji ogromno tržište za ekskluzivne automobile koji spajaju tradiciju, luksuz i vrhunsku tehnologiju.
Sam Rimac ne skriva ambicije. "Želim Bugatti pretvoriti u najuspješniju i najprofitabilniju automobilsku tvrtku na svijetu", rekao je. S obzirom na to da je rasprodao automobile za idućih pet godina prije nego što je proizvodnja i počela, čini se da je na dobrom putu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.