Početna Auto 102 pregleda

Konceptni kupe krije budući dizajn VW top limuzine

VW TOP LIMUZINA
Vidi galeriju 1/5
Konceptni kupe krije budući dizajn VW top limuzine Konceptni kupe krije budući dizajn VW top limuzine Konceptni kupe krije budući dizajn VW top limuzine Konceptni kupe krije budući dizajn VW top limuzine Konceptni kupe krije budući dizajn VW top limuzine

Nova generacija top modela VW Phaetona imat će dizajnerske detalje friško predstavljenog koncepta VW C Coupe GTE. Iako je Phaeton u svjetskim razmjerima gotovo nezapažen, VW ne namjerava odustati od luksuznih limuzina smještenih iznad Passata

Kako piše 24sata.hr Volkswagen je konceptni novi model VW C Coupe GTE predstavio na Auto Shangai salonu automobila u Kini. Iako službene najave govore kako je riječ o autu koji bi se trebao smjestiti između Passata i Phaetona, svi su izgledi kako će dobar dio dizajnerskih detalja ovog koncepta biti preuzet na budućem novom serijskom modelu velike prestižne limuzine VW Phaetion. Budući top model, nasljednik Phaetona, već se duže vrijeme očekuje, premda VW nije imao baš sreće s prodajom tog modela. Očekuje se kako će luksuzna limuzina Phaeton doći sa siluetom kupea. Bit će duža od pet metara, široka gotovo dva metra, a imat će velike kotače od 22 inča.

VW TOP LIMUZINA | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

O raskoši prostora u unutrašnjosti govori međuosovinski razmak od čak tri metra. Putnici na stražnjim sjedalima imat će vlastitu centralnu konzolu pomoću koje će moći kontrolirati mnoge funkcije automobila i upravljati multimedijskim sustavom s dva zaslona na stražnjem dijelu prednjih sjedala. Za sada nisu dostupne tvorničke fotografije buduće generacije Phaetona, pa uz članak objavljujemo one od koncepta VW C Coupe GTE s kojeg će budući Phaeton pokupiti puno dizajnerskih rješenja. Tako konceptni model VW C Coupe GTE ima hibridni pogon koji se sastoji od benzinca s 210 KS i električnog motora sa 124 KS.

VW TOP LIMUZINA | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Ukupna snaga sustava iznosi 245 KS uz okretni moment od 500 Nm. S baterijama automobil može prevaliti maksimalno 50 km, dok ukupni doseg uz benzinski motor iznosi do 800 km. Volkswagen navodi potrošnju od 2,3 l/100 km i emisiju CO2 od 55 g/km. Kako je snaga umjerena, a automobil je velik i težak, performanse nisu spektakularne. Ubrzanje do 100 traje 8,6 sekundi, a brzina iznosi 130 km/h kada se vozi samo na baterije i 232 km/h uz benzinski motor. Očekuje se kako bi isti ili sličan pogonaski sustav imao i novi VW Phaeton. Volkswagen se s novim modelom Phaetona nada dobroj prodaji prije svega na tržištima Kine i SAD-a.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.