Ima produženu platformu, a specifičan je i po tome što je prvi Jaguar koji će se proizvoditi u Kini
Najveća Jaguarova limuzina XF u Pekingu je predstavljena u L izvedbi s većim međuosovinskim razmakom. Neće biti dostupan u Europi, a u Kini će biti komercijaliziran tijekom druge polovine 2016. Proizvodit će se u Cheryjevoj tvornici u Changshuu, koja može izrađivati aluminijske komponente za karoseriju, a opremljena je i s 300 robota.
Pokretat će ga dvolitreni turbobenzinac s 200 KS i automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Bio za rad ili za opuštanje, posve novi XFL dizajniran je sa četverozonskom klimom i većom kabinom za ugodniju vožnju, a pomoću panoramskog krova količina prirodnog svjetla lakše ulazi u vozilo.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.