Početna Magazin 332 pregleda

Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme

1
Vidi galeriju 1/7
Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme Jedan od najboljih ikada: Stalno u pravome timu, ali u krivo vrijeme

Prema mišljenju relevantnih stručnjaka najbolji je vozač u Formuli 1, ali ga istovremeno prati nevjerojatno loš ili, bolje rečeno - nesretan izbor timova...

Nastup na ovogodišnjemu, stotinu i prvom izdanju legendarne utrke INDY 500 u Indianapolisu još je jedna potvrda kako je za Fernanda Alonsa i ova sezona u Formuli 1 posve izgubljena. Zbog nastupa u Americi svjesno je propustio ni manje ni više nego Veliku nagradu Monaka.

1 | Author: RateTheGrid foto: RateTheGrid

U najspektakularnijoj utrci Formule 1 zamijenio ga je veteran Jenson Button. S obzirom na to što je tim McLaren F1 u najvećoj krizi ikada i ne samo što ne osvaja mjesta na vrhu poretka i bodove nego ima problem sa završavanjem utrka, Alonso nema puno toga za izgubiti u F1. Američki “izlet” odrađivanje je praktički za istu “štalu”. Timovi Andretti Autosport i McLaren surađuju u seriji IndyCar, a tu je i partner Honda koja bolide u IndyCaru snabdijeva motorima.

1 | Author: Automobile Magazine foto: Automobile Magazine

Doduše, američki 2,2-litreni turbobenzinac posve je konkurentan Chevroletu, za razliku od Hondina F1 motora koji nikako da “proradi” i počne ozbiljno konkurirati Mercedesu, Ferrariju i Renaultu. Inače, Alonsa se smatra jednim od najvećih vozačkih talenata, no istovremeno ga prati i nevjerojatno loš ili, bolje rečeno - nesretan izbor timova.

1 | Author: F1 Fanatic foto: F1 Fanatic

Sve je počelo bajkovito. Nakon kartinga i dvije sezone u nižim kategorijama Formula priliku u F1 dobio je u Minardiju koji je iznjedrio brojne buduće prvake i velike talente. Godinu kasnije, u 2002., potpisao je za Renault, a prvu pobjedu ostvario 2003., kao tada najmlađi pobjednik u Formuli 1. U dominantnome Renaultu osvojio je dva naslova svjetskoga prvaka, 2005. i 2006. godine, no u 2007. počinju “pehovi” s izborom timova.

1 | Author: Pinterest foto: Pinterest

Prelazi u McLaren, ali zbog sukoba s Hamiltonom već iduće sezone vraća se u Renault koji više nije bio u na vrhunskoj razini. U 2010. prelazi u Ferrari, ali to je bilo jedno od Scuderijinih lošijih razdoblja i vrijeme kada su utrkama dominirali Red Bull i Sebastian Vettel. U 2015. napušta Ferrari i pridružuje se McLarenu.

1 | Author: Pinterest foto: Pinterest

Unatoč velikim očekivanjima od legendarnog partnerstva s Hondom, Alonso u posljednje tri sezone ostvaruje najlošije rezultate u povijesti, 17. i 10. mjesto, a u prvih pet utrka ove godine nije osvojio ni bod. Tridesetpetogodišnjemu vozaču sve je bliži kraj karijere u F1. U dosad sedamnaest odvoženih sezona Formule 1 ostvario je 277 startova i “samo” 32 pobjede, dvadeset i dvije prve startne pozicije te dva naslova prvaka.

1 | Author: formula 1 foto: formula 1

Posljednji put pobijedio je daleke 2013.. Sve se više postavlja pitanje kolika je Alonsova motivacija i ima li vremena za još poneku pobjedu i naslov prvaka.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.