Donosimo sve marke koje su posljednjih deset godina promijenile svoje logotipove
Promjene logotipova vrlo su osjetljivi potezi za proizvođače automobila. Mnogi desetljećima ne mijenjaju svoje "značke" jer je to najvažniji dio vizualnog identiteta po kojem ih javnost i kupci u svijetu prepoznaju. Logotipovi su i baština proizvođača stoga je prilično iznenađujuće da je posljednjih godina u automobilskoj industriji krenula prava utrka za time tko će prije prikazati svoj novi logo. Rezultat je da su skoro sve marke promijenile svoje logotipove - neki na bolje, drugi na gore.
Trend zakošenih rubova i 3D prikaza je ovime završio, a gotovo svi su se prebacili na jednostavnije 2D siluete. Kao jedan od od razloga za ovaj zaokret je mnogi proizvođači navode naglašavanje jednostavnosti koja bi trebala prikazati zaokret na električne automobile i okretanje ekologiji, no teško se oteti dojmu da se radi samo o modnom trendu, ne samo u industriji automobila, za kojim su se poveli proizvođači. U nastavku donosimo sve marke koje su posljednjih deset godina promijenile svoje logotipove.
U zagradi je godina kada je logo posljednji puta mijenjan. Naglašavamo da su neke marke svoj novi logo na automobilima počele koristiti tek nekoliko godina nakon što je promijenjen (na primjer Citroën), a neke ih još uvijek koriste samo za korporativni identitet, ne i na svojim (svim) modelima (primjerice Bugatti).
Alfa Romeo (2015.)
Aston Martin (2022.)
Audi (2022.)
BMW (2021.)
Bugatti (2022.)
Citroën (2016.)
Dacia (2021.)
Fiat (2020.)
Honda (2024)
Jaguar (2021.)
Kia (2021)
Lamborghini (2024.)
Lancia (2022)
Maserati (2020.)
Mini (2015.)
Nissan (2021.)
Opel (2023)
Peugeot (2021.)
Porsche (2023)
Renault (2021.)
Rolls-Royce (2020.)
SEAT (2017)
Toyota (2020.)
Volkswagen (2019)
Volvo (2021.)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.