BE 6e može se pohvaliti agresivnijim proporcijama, dok je veći XEV 9e malo konvencionalniji, ali još uvijek moderan
Indija se dugo povezivala s jeftinim automobilima, ali najnoviji modeli Mahindre spremne su razbiti tu predrasudu. Bezobrazno nazvani BE 6e (izgovara se slično kao "budi seksi") i model XEV 9e dva su potpuno električna coupe-SUV vozila s modernim dizajnom i naprednim tehnološkim značajkama, koja bi trebala stići do indijskih prodajnih mjesta 2025. godine.
Oba ova električna vozila vrlo su slična konceptima otkrivenim 2022. godine. BE 6e može se pohvaliti agresivnijim proporcijama, dok je veći XEV 9e (crveni model na slikama) malo konvencionalniji, ali još uvijek moderan. Oba automobila imaju identičan međuosovinski razmak od 278 cm, ali zauzimaju različite segmente zbog velike razlike u duljini. XEV 9e naime ima 479 cm, a manji "sexy model" 437 cm.
U unutrašnjosti, BE 6e ima armature inspirirane borbenim zrakoplovom, barem tako tvrde Indijci. Sprijeda su dva zaslona od 12,3 inča, kojima se pridružuje Heads Up zaslon s funkcijama proširene stvarnosti. Tu je i atraktivno ambijentalno osvjetljenje, sjedala inspirirana "gaming" stolicama i trake na vratima s natpisom "povuci za otvaranje". Prtljažnik ima kapacitet od 455 litara, a tu je i prednji prtljažnik s dodatnih 45 litara.
Veći XEV 9e ima luksuzniju postavku s tri zaslona od 12,3 inča, osvijetljeni panoramski krov, više vrhunskih materijala i Harman Kardon zvučni sustav sa 16 zvučnika i Dolby Atmos funkcijom. Veće dimenzije omogućavaju više unutarnjeg prostora, uključujući prtljažnik od 665 litara i prednji prtljažnik s dodatnih 150 litara.
Oba modela koriste Mahindrinu novu INGLO električnu arhitekturu, s pogonom na stražnje kotače. Snaga dolazi iz jednog elektromotora koji proizvodi 231 KS ili 286 KS, ovisno o opremi. Najjače verzije ubrzavaju od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi.
LFP baterije imaju kapacitet od 59 kWh ili 79 kWh. Najveća baterija nudi doseg do 533 km a XEV 9e i 550 km za BE 6e, mjereno prema WLTP protokolu. Kada se auto spoji na brzi punjač od 175 kW, baterija se može napuniti od 20 do 80 posto za manje od 20 minuta.
Kao i svi automobili u Indiji, ova dva modela su izuzetno jeftina. Mahindra BE 6e ima osnovnu cijenu od počinje od 1.890.000 rupija što je preračunato oko 21.200 eura. Veći XEV 9e je malo skuplji, počevši od 2.190.000 rupija oko 24.600 eura. Prema Autocar India, očekuje se da će isporuke Mahindrinih novih električnih modela početi u veljači ili ožujku 2025. godine.
Postoji čak i mala šansa da jedan od ova dva modela dođe na europsko tržište. Naime, model BE 6e je prvi primjerak iz BE linije modela koju Mahindra također želi prodavati izvan Indije, no konkretnih planova za to još nema.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.