Početna Novosti 33331 pregleda

Nevera više nije najbrža. Rekord srušio auto s pogonom Rimca

FOTO: Pininfarina

Rimac je tehnologiju Nevere prodao Pininfarini. Njihov Battista ima još impresivnije ubrzanje od hrvatskog superautomobila

Još dok je razvoj Nevere bio u povojima Rimac je kompletnu tehnologiju svojeg električnog hiperautomobila "posudio" Pininfarini. Talijanska dizajnerska tvrtka je oko Rimčevog pogona izgradila svoju karoseriju i napravila svoj automobil Battista. Pininfarinin hiperautomobil će uskoro u prodaju, a prema prvim podacima po ubrzanjima će nadmašiti čak i samu Neveru. 

Author: Pininfarina foto: Pininfarina

Hrvatski proizvođač je do sada postavio svjetske rekorde za najbržu pređenu dionicu od 1/4 milje (najbrži serijski auto na toj dionici) i za najbrži serijski električni auto na svijetu. Nevera do 100 km/h prema podacima proizvođača ubrzava za nevjerojatnih 1,97 sekundi, no to je do sada bio neslužbeni svjetski rekord za električni automobil jer Rimac to nikada nije potvrdio službenim testom.

Author: Pininfarina foto: Pininfarina

Moguće da je Nevera i brža od toga, no do službenog testa hrvatskog  hiperautomobila titulu najbržeg će držati Pininfarina Battista koji je na testnoj demonstraciji na autodromu u Dubaiju postavila čitav niz rekorda za ubrzanje serijskog cestovnog automobila. Do 100 km/h Battista je ubrzao za nevjerojatnih 1.86 sekundi. Ubrzanje do 200 km/h je trajalo samo 4,75 sekundi, a do 300 km/h automobil je stigao za 9,3 sekunde. Za kočenje iz 100 km/h automobil je trebao samo 31 metar. Osim toga Battista je postavio i rekord za najveći doseg jednog električnog superautomobila s 482 km (kombinirana potrošnja po EPA normi). Prema tvrdnjama Pininfarine svi ti rekordi su potvrđeni i od sada su službeni rekordi za serijsko cestovno vozilo.

Author: Pininfarina foto: Pininfarina

Pininfarina za sve te rekorde najviše može zahvaliti pogonu iz Rimac Nevere koji je ugrađen u Battistu. Automobil ima četiri električna motora i ukupnu snagu od nevjerojatnih 1927 KS. Rimac je također proizveo bateriju za ovaj automobil. Njen kapacitet je 120 kWh. Automobil se ručno radi u tvornici Pininfarine u Italiji, a za proizvodnju jednoga trebao oko 1250 sati rada. Proizvest će 150 primjeraka, isto kao i Rimac Nevera. Cijena iznosi 2,2 milijuna eura plus porezi. Proizvodnja je započela u srpnju ove godine. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.