Rimac je tehnologiju Nevere prodao Pininfarini. Njihov Battista ima još impresivnije ubrzanje od hrvatskog superautomobila
Još dok je razvoj Nevere bio u povojima Rimac je kompletnu tehnologiju svojeg električnog hiperautomobila "posudio" Pininfarini. Talijanska dizajnerska tvrtka je oko Rimčevog pogona izgradila svoju karoseriju i napravila svoj automobil Battista. Pininfarinin hiperautomobil će uskoro u prodaju, a prema prvim podacima po ubrzanjima će nadmašiti čak i samu Neveru.
Hrvatski proizvođač je do sada postavio svjetske rekorde za najbržu pređenu dionicu od 1/4 milje (najbrži serijski auto na toj dionici) i za najbrži serijski električni auto na svijetu. Nevera do 100 km/h prema podacima proizvođača ubrzava za nevjerojatnih 1,97 sekundi, no to je do sada bio neslužbeni svjetski rekord za električni automobil jer Rimac to nikada nije potvrdio službenim testom.
Moguće da je Nevera i brža od toga, no do službenog testa hrvatskog hiperautomobila titulu najbržeg će držati Pininfarina Battista koji je na testnoj demonstraciji na autodromu u Dubaiju postavila čitav niz rekorda za ubrzanje serijskog cestovnog automobila. Do 100 km/h Battista je ubrzao za nevjerojatnih 1.86 sekundi. Ubrzanje do 200 km/h je trajalo samo 4,75 sekundi, a do 300 km/h automobil je stigao za 9,3 sekunde. Za kočenje iz 100 km/h automobil je trebao samo 31 metar. Osim toga Battista je postavio i rekord za najveći doseg jednog električnog superautomobila s 482 km (kombinirana potrošnja po EPA normi). Prema tvrdnjama Pininfarine svi ti rekordi su potvrđeni i od sada su službeni rekordi za serijsko cestovno vozilo.
Pininfarina za sve te rekorde najviše može zahvaliti pogonu iz Rimac Nevere koji je ugrađen u Battistu. Automobil ima četiri električna motora i ukupnu snagu od nevjerojatnih 1927 KS. Rimac je također proizveo bateriju za ovaj automobil. Njen kapacitet je 120 kWh. Automobil se ručno radi u tvornici Pininfarine u Italiji, a za proizvodnju jednoga trebao oko 1250 sati rada. Proizvest će 150 primjeraka, isto kao i Rimac Nevera. Cijena iznosi 2,2 milijuna eura plus porezi. Proizvodnja je započela u srpnju ove godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.