Pratt je također izrazio zabrinutost zbog nespremnosti automobilske industrije da se u doglednoj budućnosti isključivo prebaci na električna vozila
Mnogi proizvođači automobila već su da će prestati proizvoditi automobile opremljene motorima s unutarnjim izgaranjem, ali Toyota nije među njima. Umjesto toga, japanski proizvođač automobila je jasno dao do znanja da ne žuri s ukidanjem motora s unutarnjim izgaranjem jer vjeruje da svijet jednostavno nije spreman za potpuno električni pogon.
Šef istraživanja Toyote Gill Pratt izjavio da bi prisiljavanje ljudi na kupnju električnih vozila moglo imati negativan učinak jer bi ih moglo natjerati da se dulje drže svojih automobila na benzin i dizel. Govoreći u Hirošimi prije summita G7, izvršni direktor Toyotinog istraživačkog instituta priznao je da subvencije čine električna vozila privlačnijim, ali vjeruje da nisu svi željni priječi na električna vozila. Njegovo rješenje? Produljenje životnog vijeka motora s unutarnjim izgaranjem nastavkom razvoja hibrida i omogućavanjem masovne proizvodnje alternativnih goriva. Toyota vrlo mnogo ulaže u razvoj hibridnih sustava i sustava s gorivim ćelijama, a eksperimentira i s motorima s unutarnjim izgaranjem koje pokreće vodik.
Pratt je također izrazio zabrinutost zbog nespremnosti automobilske industrije da se u doglednoj budućnosti isključivo prebaci na električna vozila. Njegov argument tiče se dostupnosti materijala od kojih se proizvode baterije.
"Na kraju će ograničenja resursa prestati, ali još mnogo godina nećemo imati dovoljno materijala za baterije i obnovljivih resursa za punjenje. Materijala za baterije i infrastrukture za punjenje strujom iz obnovljivih izvora bit će u izobilju. Ali bit će potrebna desetljeća za to, za rudnike materijala za baterije, postrojenja za proizvodnju obnovljive energije, dalekovode i postrojenja za skladištenje energije.
Dok Toyota želi održati motore s unutarnjim izgaranjem na životu, izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer nedavno je nazvao benzinske i dizelske motore "zastarjelom tehnologijom". Dodao je i da sva priča o sintetičkim gorivima nije ništa više od "nepotrebne buke". Nemaju svi članovi VW Grupe isto mišljenje budući da Porsche ulaže u razvoj i proizvodnju e-goriva.
Ranije ovog tjedna, novoimenovani izvršni direktor Toyote Koji Sato izjavio je da se sintetička goriva moraju razviti prije nego što postanu održiva alternativa. On vjeruje da će do masovne proizvodnje doći tek nakon značajnog smanjenja količine energije koja se koristi tijekom procesa njihove proizvodnje. Čelnik Toyote također smatra da solid-state baterijama (baterijama s čvrstim elektrolitom) treba više vremena da dostignu zrelost budući da njihova trajnost i dalje predstavlja "veliki izazov".
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.