Obnovljena peta generacija kompaktnog SUV-a lako se prepoznaje po potpuno novom prednjem dijelu s više pravokutnom maskom hladnjaka i okomito postavljenim prednjim svjetlima
Kia je u Koreji predstavila redizajnirani model Sportage. Iako ovo nije službena premijera modela za Europu, jasno je da će on stići vrlo brzo i da se dizajnerski izvana i iznutra neće previše razlikovati od korejske verzije pa stoga na ovim slikama zapravo vidimo i budući europski Sportage, samo u malo produženoj verziji kakva se prodaje u Koreji.
Obnovljena peta generacija kompaktnog SUV-a lako se prepoznaje po potpuno novom prednjem dijelu s više pravokutnom maskom hladnjaka i okomito postavljenim prednjim svjetlima. Ovo SUV čini vizualnom mješavinom većeg Sorenta i električnog EV9, ali i novog manjeg EV3. Nedavno je Picanto također dobio redizajn koji je išao u sličnom smjeru.
Relativno malo se dogodilo straga i Sportage ostaje prepoznatljiv unatoč modificiranom odbojniku i novoj grafici stražnjih LED svjetala. Dizajn naplataka je također nov.
U unutrašnjosti revidirane Kije nalazimo novi, više vodoravni raspored armatura s novim ventilacijskim otvorima, upravljač novog dizajna i zakrivljeni panoramski zaslon na kojem su smješteni instrumenti i infotainment s novim operativnim sustavom. Novosti su i 3D prikaz kamere, asistent za promjenu trake na autocesti i sustav kočenja u nuždi koji sada također detektira motocikle.
Što se motora tiče, na tržištu Južne Koreje nudi se 1,6-litreni turbobenzinac sa 180 KS, koji je prvi put uparen s osmostupanjskim klasičnim automatskim mjenjačem, te njegova blaga hibridna varijanta, također sa 180 KS sa sedmerostupanjskim automatikom s dvostrukom spojkom. Oba motora su u ponudi s pogonom na prednje ili sve kotače. Bifuel verzija s pogonom na benzin i/ili plin s 2,0-litrenim motorom od 146 KS također je dostupna na domaćem tržištu Južne Koreje.
Za sada možemo samo pretpostavljati koji će se pogonski agregati upotrebljavati u Sportageu na europskom tržištu. Prilično sigurno je da će u ponudi biti ranije spomenut 1,6-litreni benzinski blagi hibrid, a vjerojatno i slabija varijanta istog pogonskog sklopa sa 150 KS. Osim toga vjerojatno će se nuditi i klasični hibridi, kao i plug-in hibridi. Neizvjesno je hoće li i dizelski blagi hibrid preživjeti redizajn. Još nije jasno kada će biti premijera europske verzije s relevantnim informacijama, pa tako i cijenama.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.