Opel je predstavio novi koncept jednostavnog naziva Opel Experimental. Automobil pokazuje novi "dizajnerski jezik" marke i niz novih ideja koje su zamislili u Opelu. Potpuno električni koncept ima SUV coupe oblik, a u centru pažnje je nova ideja za prednji dio koja je zapravo evolucija trenutnog Opel Vizora. Vizor je dobio tanke LED trake koje s trakom ispod maske i trakom na poklopcu motora te osvijetljenim Opelovim znakom čine "oblik kompasa". Auto je koncipiran na STLA platformi i ima minimalistički interijer s futurističkim idejama.
Sam Opel Vizor je također promijenjen, s tanjom i sada osvijetljenom prozirnom crnom pločom na prednjoj strani koncepta iza koje su smješteni senzori, lidar, radar i kamere za sustave pomoći u vožnji. Opelovi dizajneri stavili su veliki naglasak na aerodinamiku, dodajući mnoge aerodinamičke detalje na automobil. Auto nema ni ručke na vratima, a retrovizore zamjenjuju kamere od 360 stupnjeva u C stupu auta.
Unatoč tome što je riječ o crossoveru i ima velik razmak od tla, koncept izgleda više sportski nego avanturistički. Masivni kotači s tri kraka i futurističkim jednodijelnim gumama (od recikliranih guma) dodatno čine vozilo "vitkim i atletskim". Krov je prekriven solarnim pločama dok su bočni prozori u boji karoserije, što bi mogla omogućiti buduća tehnologija.
Iako nemamo točne dimenzije, Opel kaže da eksperimentalni auto ima dimenzije kompaktnog vozila, dok u unutrašnjosti ima mjesta kao u autu srednje klase.
Futuristički interijer nema klasične zaslone, već njih zamjenjuju hologrami i head-up zaslon koji prekriva cijelu širinu vjetrobranskog stakla. Vozač ima pristup "Pure Experience" infotainment sustavu putem podesivih kontrola na središnjoj konzoli i glasovnih naredbi koje podržava umjetna inteligencija.
Upravljač se može preklopiti kada vozilo uđe u autonomni način rada, dok se za prilagodljiva sjedala s 3D mrežastim tkaninama kaže da pružaju "izvanrednu udobnost". U unutrašnjosti auto ima i takozvane elektrokromatske tkanine, materijal su ugrađene LED diode koje mogu promijeniti boju na zahtjev. Sve ovo zvuči jako napredno, no što od toga zapravo funkcionira, a što je mašta Opelovih dizajnera teško je znati jer u vozilu za sada toga svega nema. Naime, sve ovo Opel je prezentirao na crtežima ili putem VR tehnologije.
Proizvođač automobila nije otkrio detaljne specifikacije Experimentala, ali je rekao da se temelji na "najsuvremenijoj Stellantis platformi za električna vozila" i dolazi opremljen "električnim pogonom na sve kotače". Ako je zaista tako, ovo je prvo vozilo marke Opel koje se vozi na novoj STLA arhitekturi koja će se koristiti u nizu proizvodnih modela u sljedećih nekoliko godina počevši od novog Peugeota 3008. Platforma će biti kompatibilna s jednim i dva električna motora, dok će baterije omogućiti električni doseg do 700 km.
Izvršni direktor Opela Florian Huettl je rekao: "Opel Experimental daje pogled na nadolazeće modele i tehnologije, na budući dizajn, čak i na novu eru i budućnost marke."
Koncept će svoju svjetsku premijeru imati na sajmu mobilnosti IAA u Münchenu 5. rujna. Očekuje se da će prvi proizvodni model koji će usvojiti sličan dizajn biti nasljednik Opel Grandlanda koji stiže iduće godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.