Xiaomi kaže da auto može postići 100 km/h za samo 1,98 sekundi, 200 km/h za 5,86 sekundi i pojuriti maksimalnih 350 km/h
Xiaomi je na događaju u Pekingu predstavio serijsku verziju svojeg najsnažnijeg modela SU7. Ako vam je trebalo još dokaza koliko je div potrošačke elektronike ozbiljan u borbi s najbržim električnim vozilima na planetu, ovo je najbolji mogući.
Novi SU7 Ultra ima tri elektromotora koji razvijaju 1548 KS! Pogonski sustav se sastoji od dva Xiaomijeva V8s motora i jednog V6s motora (zanimljivog li naziva). Xiaomi kaže da auto može postići 100 km/h za samo 1,98 sekundi, 200 km/h za 5,86 sekundi i pojuriti maksimalnih 350 km/h. Sve ovo je gotovo "teritorij" Rimac Nevere.
Motori energiju dobivaju iz CATL Qilin 2.0 baterije i unatoč ekstremnom fokusu na performanse, auto bi trebao imati 630 km dosega po prilično nerealnom CLTC ciklusu testiranja. Xiaomi je opsežno nadogradio rashladne sustave SU7, poboljšavajući performanse kompresora, pumpe za vodu, ventilatora i hladnjaka. Zbog toga auto navodno može završiti dva uzastopna kruga na Nürburgringu bez pregrijavanja.
Limuzina s četvera vrata i više od 1.500 KS treba ozbiljne kočnice, a Xiaomi se i za to pobrinuo. Standardno dolazi s karbonsko-keramičkim diskovima može se zaustaviti iz brzine od 100 km/h za samo 30,8 metara. Prednji diskovi su masivnih 430 mm i najveći su karbonski diskovi u bilo kojoj limuzini koja se trenutno proizvodi. Akebono je isporučio kočione čeljusti koje se sastoje šest klipova sprijeda i četiri straga.
Xiaomi je također ugradio nove dvokomorne zračne opruge i amortizere, ali ako kupci to žele, SU7 Ultra može biti opremljen Bilstein Evo T1 coilover amortizerima koji nude 10 razina podešavanja kompresije i povrata. Kompleksno vektoriranje okretnog momenta također je standardno i može prilagoditi snagu motora do 500 puta u sekundi.
Serijski SU7 Ultra nije tako ekstreman kao prototip. Ima mnogo manji spojler, a prednji dio je također suzdržaniji, ali se ističe od slabijih verzija električne limuzine zahvaljujući novom splitteru i povećanim usisnicima zraka. Tu je i aktivni stražnji difuzor koji se prilagođava tijekom vožnje. Automobil isporučuje do 285 kg potisne sile što i nije neki posebno fascinantan podatak.
U unutrašnjosti je auto dobio novodizajnirani upravljač s ravnim gornjim i ravnim donjim dijelom, oznaku na 12 sati, presvučen Alcantarom s detaljima od karbonskih vlakana. Na njemu je i jarko crvena tipka Boost. Tu su i novi dijelovi od alcantare koji krase kabinu, a korisničko sučelje instrumentne ploče, head-up zaslona i infotainment zaslona također je prilagođeno za više sportski izgled. Dodana je i aplikacija pod nazivom Racetrack Master koja vozačima omogućuje snimanje svojih krugova i pregled ključnih parametara performansi.
Kao šećer na tortu izvršni direktor Xiaomija Lei Jun potvrdio je da je ovaj auto stazu Nürburgring s vozačem Davidom Pittardom za volanom prešao za samo 6:46.874, više od 20 sekundi brže od Porschea Taycana i gotovo 20 sekundi brže od Rimac Nevere. No popriličnu sjenu na ovo postignuće baca činjenica da se radilo o ogoljenom prototipu čije gume nisu specificirane, pa je moguće da se radilo i o slick varijanti koja daje ogromnu prednost na stazi.
Prve isporuke kupcima zakazane su za ožujak 2025. Cijene počinju od 814.900 juana što je oko 105.000 eura, zapravo zapanjujuće jeftino za ovakav auto. Stoga ne čudi da je u prvih 10 minuta nakon predstavljanja automobila Xiaomi primio 3680 depozita potencijalnih kupaca.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.