Početna Auto 239 pregleda

Stigao je novi korejski KGM Torres. Ima iako konkurentnu cijenu

FOTO: Dubravko Kolarić

Ovaj korejski automobil znatno je jeftiniji od europske, japanske i korejske konkurencije te na razini cijena kineskih modela, što će zaista biti velik prodajni adut

KGM Motors, korejska marka koja je prethodno bila poznata kao SsangYong, u Hrvatskoj je predstavila novi Torres. Atraktivni SUV koji je svojim dimenzijama zapravo između kompaktne i srednje klase stigao je u hrvatske salone ove marke po izuzetno napadačkoj cijeni od 26.599 eura, čime je ovaj automobil znatno jeftiniji od europske, japanske i korejske konkurencije te na razini cijena kineskih modela, što će zaista biti velik prodajni adut.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Torres je prvi potpun o novi model ove marke od kada je ona preimenovana iz SsangYonga nakon što je dobila novog vlasnik, korejskog industrijskog diva KG koji se do sada najviše bavio proizvodnjom kemikalija i čelika.  Ako vam ime možda zvući poznato, ne varate se jer ovaj model je već u listopadu u Hrvatsku ušao "na mala vrata" s električnom izvedbom Torres EVX. Model koji je sada predstavljen od njega se uvelike razlikuje potpuno drugačijim dizajnom prednjeg dijela i pogonom koji je benzinski. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Ime Torres je inspirirano nacionalnim parkom park Torres del Paine u Čileu, a dizajn automobila je potpuno nova filozofija u odnosu na dosadašnji Ssang Yong koju KGM naziva  Powered by Toughness. Automobil je retro oblika poput klasičnih terenaca, očito po uzoru na modele Jeepa, no vrlo modernih i agresivnih linija sprijeda te s boka i s neobičnim stražnjim dijelom na kojem je izbočina koja bi trebala podsjećati na spremište za rezervu gumu, iako ona ne skriva nikakvu gumu. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Automobil je prilično velik i time iskače iz okvira klase kompaktnih SUV-ova u koju formalno spada. Dugačak je 470 cm, širok 189 cm i visok 172 cm s međuosovinskim razmakom od 268 cm. S obzirom na velike vanjske dimenzije ne iznenađuje što automobil nudi unutrašnjost koje je među najprostranijima u klasi kompaktnih SUV-ovima. Straga ima mnogo mjesta za noge i glave putnika, no ono što posebno oduševljava je prtljažnik u koji stanu kolosalne 703 litre obujma ili čak 839 kada se ukloni podnica prtljažnika. To je već na razinama najvećih prtljažnika u SUV-ovima srednje klase, onih u Škodi Kodiaq ili VW Tayronu. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Dizajn unutrašnjosti potpuno je različit od onoga na što smo do sada navikli od KGM-a. U seriji automobil ima čak tri zaslona. Zaslon za instrumente je vrlo velik s dijagonalom od 12,5 inča, dodirni zaslon ima 9 inča, a ispod njega se nalazi i treći zaslon s odvojenim komandama klime i drugim važnim funkcijama poput odabira načina vožnje. Zbog toga fizičkih tipki na prednjim armaturama gotovo da nema, između dva središnja zaslona je samo ona za uključivanje sva četiri žmigavca. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Unutrašnjost realno izgleda prilično dobro, a oprema je prestižna tako da osnovna verzija ima automatski dvozonski klima uređaj i aluminijske naplatke od 17", između ostalog, dok se top verzija može "pohvaliti" naplatcima od  20", grijanim i hlađenim prednjim sjedalima, grijanim stražnjim sjedalima, sjedalima presvučenima kožom...

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Za pogon KGM Torresa je zadužen 1,5-litreni turbo benzinski motor sa 163 KS i 280 Nm koji je ujedno i jedina ponuđena motorizacija. No zato kupci mogu birati između ručnog mjenjača sa šest brzina i automatika s jednakim brojem stupnjeva prijenosa kao i između pogona na prednje ili na sve kotače s blokadom središnjeg diferencijala. Verzije s pogonom na sve kotače serijski dolaze s automatskim mjenjačem. Potrošnja goriva po WLTP-u iznosi od 7,9 l/100 km, do 9 l/100 km, ovisno o verziji. KGM obećava sasvim solidne terenske sposobnosti za 4x4 model, a osim toga Torres je u stanju vući prikolicu mase do do 1500 kilograma. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Automobil nudi brojne sustave pomoći u vožnji i autonomnu vožnju razine 2.5. U ponudi je sedam boja karoserije kao i pet dvobojnih kombinacija. U ponudi su tri razine opreme, a osnovni model košta od 26.599 eura. Cijena najjeftinijeg modela s automatikom koji dolazi u kombinaciji sa srednjim paketom opreme je 30.899 eura, dok najjeftiniji 4x4 model s istim paketom opreme košta 33.399 eura. Najskuplji model u ponudi košta 34.999 eura. Jamstvo na KGM Torres traje 5 godina ili 100.000 kilometara. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.