dobnost, kvaliteta materijala i izrade te vrlo uvjerljiv, adekvatan i štedljiv motor su njegove najbolje strane
Prije nekoliko mjeseci smo testirali novu Toyotu C-HR s plug-in hibridnim pogonom, a sada nam je na test stigla i hibridna verzija koja bi trebala privući više kupaca. Isprobali smo Toyotu C-HR Hybrid s svrha ponude s najbogatijim paketom Premiere, koji se nudi samo povodom početka prodaje ovog modela i najsnažnijim hibridnim pogonom s dvolitrenim motorom i 197 KS.
Iako skoro svi u posljednje vrijeme najviše ulažu u električne aute Toyota je jedna od iznimka te i dalje naviše vjeruje svojim hibridnim pogonima. Za novu generaciju C-HR-a još su više usavršili svoj hibridni pogon. Također, Toyotini su inženjeri i dizajneri su dodali niz novih značajki SUV coupeu koji je prvi put lansiran na tržište 2017. i od tada je prodan u gotovo 900.000 primjeraka. Ono što ostaje je prepoznatljiva silueta sa snažno izrađenim stražnjim dijelom na kojem su sada stražnja svjetlima koja se protežu cijelom širinom automobila, a u njih je ukomponiran i osvijetljeni logo auta.
Izdužena karoserija puna je prepoznatljivih nabora, a na boku auto ima nove ručke u razini karoserije koje su aerodinamički dobro, no ergonomski ne idealno rješenje. Uvijek preferiramo klasične ručke koje su jednostavnije za uporabu. I prednji dio s tankim LED svjetlima je vrlo upečatljiv kao i dvobojna shema boja koja nije za svakoga.
Unutra sve djeluje uredno, a izrada i materijali su vrlo kvalitetni. Ima mnogo fizičkih tipki, koje olakšavaju uporabu najvažnijih funkcija. Digitalna ploča s instrumentima od 12,3 inča i jednako veliki središnji zaslon za navigaciju, infotainment i postavke vozila također su vrlo pregledni.
Ponuda prostora nikada nije bila jaka strana C_HR-a a tako ostaje i u aktualnoj verziji. Nije da je skučeno, no od 436 cm dugog SUV-a, koji nominalno spada u kompaktnu klasu, mnogi će straga očekivati više mjesta. Sprijeda je dovoljno udobno i za dvometraše. Prtljažnik s obujmom od 430 litara je relativno skroman za SUV ove veličine, no lagali bismo kada bi rekli da je malen.
Pogonski sustav s dvolitrenim benzinskim motorom, elektromotorom, baterijom i CVT mjenjačem zaslužuje samo pohvale. Automobil je adekvatno brz za svoj sportski izgled jer 8,1 sekunda do 100 km/h je realno vrlo dobro ubrzanje. Automobil može biti vrlo agilan pri međuubrzanjima i manevrima preticanja, a pritom će vam možda samo zasmetati povećana buka koja je karakteristična za sve Toyotine hibride kada stisnete "gas do daske".
Kada se vozite umjereno, prosječnim stilom, automobil će vas nagraditi tihim radom i vrlo niskom potrošnjom koja je moguća zbog toga što C-Hr može i 70 posto vremena u gradu voziti na struju. Potrošnja na testu je iznosila 4,6 l/100 km u prosjeku, s time da smo u gradu, ovisno o prometu, ostvarivali prosjeke između 3,8 i 4,3 l/100 km, naravno uz ekonomičnu vožnju. Na otvorenoj cesti auto je u stanju većinu vremena trošiti manje od 4 l/100 km, a na autocesti se potrošnja penje na oko 6-7 l/100 km, pod uvjetom da ne vozite brzinom koja je mnogo veća od ograničenja. S agresivnijim stilom vožnje prosječna potrošnja se popela na 5,5 l/100 km, no i to nije nimalo loš rezultat.
Valja napomenuti i da je C-Hr iznenađujuće udoban auto, što sigurno ne biste pomislili kada vidite kako izgleda. Tome ne škode ni naplatci od 19 inča. Ovjes je definitivno više podešen za udobnost, a dodatan doprinos komforu su i odlična sjedala. Što se tiče dinamičkih voznih osobina, one nisu loše, no daleko od toga da su sportske. CH-R u više paše smirena vožnja, čak i verziji koja je prilično snažna i dosta brza, kao što je testni primjerak.
Cijena od 47.613 eura za testni automobil je "paprena" no u obranu CH-R-a moramo reći da je ovo jedna od najskupljih verzija u ponudi i da je oprema zaista bogata. Najpovoljnija verzija sa slabijim hibridnim pogonom i osnovnom opremom je 15.000 eura jeftinija.
Zaključak
C-HR oduševljava mnogim stvarima i ima samo nekoliko stvari koje bismo naveli kao minuse. Udobnost, kvaliteta materijala i izrade te vrlo uvjerljiv, adekvatan i štedljiv motor su njegove najbolje strane. U svakom slučaju preporuka ako tražite nešto malo drugačije s čime ćete se istaknuti na cesti.
Plus:
Dosta fizičkih tipki
Štedljiv pogon
Udobnost
Minus:
Buka pri većim brzinama
Ponuda prostora straga
Vanjske kvake vrata
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
masa: 1540 kg
dimenzije: 436 x 183 x 156 cm
obujam motora: 1987 ccm
snaga sustava: 145 kW/197 KS
0-100 km/h: 8,1 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,8 l/100 km
cijena: 47.613 € (testni model), 32.285 € (osnovni model, hibrid 140 KS)
Važnija oprema testirana Toyota C-HR Premiere 2.0 hibrid
Aluminijski naplatci 19", automatska dvozonska klima, digitalni instrumenti 12,3", dodirni zaslon 12,3", grijana sjedala presvučena kožom, grijani upravljač, prednji i stražnji parkirni senzori, sustav kamera s pregledom od 360°, sustav automatskog parkiranja, bežični punjač za mobitel, JBL premium audio sustav s 9 zvučnika, panoramski krov, dvobojna karoserija...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.