Početna Auto 136 pregleda

Test Toyota C-HR 2.0 Hybrid: Majstor za nisku potrošnju

FOTO: Dubravko Kolarić

dobnost, kvaliteta materijala i izrade te vrlo uvjerljiv, adekvatan i štedljiv motor su njegove najbolje strane

Prije nekoliko mjeseci smo testirali novu Toyotu C-HR s plug-in hibridnim pogonom, a sada nam je na test stigla i hibridna verzija koja bi trebala privući više kupaca. Isprobali smo Toyotu C-HR Hybrid s svrha ponude s najbogatijim paketom Premiere, koji se nudi samo povodom početka prodaje ovog modela i najsnažnijim hibridnim pogonom s dvolitrenim motorom i 197 KS.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Iako skoro svi u posljednje vrijeme najviše ulažu u električne aute Toyota je jedna od iznimka te i dalje naviše vjeruje svojim hibridnim pogonima. Za novu generaciju C-HR-a još su više usavršili svoj hibridni pogon. Također, Toyotini su inženjeri i dizajneri su dodali niz novih značajki SUV coupeu koji je prvi put lansiran na tržište 2017. i od tada je prodan u gotovo 900.000 primjeraka. Ono što ostaje je prepoznatljiva silueta sa snažno izrađenim stražnjim dijelom na kojem su sada stražnja svjetlima koja se protežu cijelom širinom automobila, a u njih je ukomponiran i osvijetljeni logo auta.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Izdužena karoserija puna je prepoznatljivih nabora, a na boku auto ima nove ručke u razini karoserije koje su aerodinamički dobro, no ergonomski ne idealno rješenje. Uvijek preferiramo klasične ručke koje su jednostavnije za uporabu. I prednji dio s tankim LED svjetlima je vrlo upečatljiv kao i dvobojna shema boja koja nije za svakoga. 
Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić
Unutra sve djeluje uredno, a izrada i materijali su vrlo kvalitetni. Ima mnogo fizičkih tipki, koje olakšavaju uporabu najvažnijih funkcija. Digitalna ploča s instrumentima od 12,3 inča i jednako veliki središnji zaslon za navigaciju, infotainment i postavke vozila također su vrlo pregledni.
Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić
Ponuda prostora nikada nije bila jaka strana C_HR-a a tako ostaje i u aktualnoj verziji. Nije da je skučeno, no od 436 cm dugog SUV-a, koji nominalno spada u kompaktnu klasu, mnogi će straga očekivati više mjesta. Sprijeda je dovoljno udobno i za dvometraše. Prtljažnik s obujmom od 430 litara je relativno skroman za SUV ove veličine, no lagali bismo kada bi rekli da je malen.
Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić
Pogonski sustav s dvolitrenim benzinskim motorom, elektromotorom, baterijom i CVT mjenjačem zaslužuje samo pohvale. Automobil je adekvatno brz za svoj sportski izgled jer 8,1 sekunda do 100 km/h je realno vrlo dobro ubrzanje. Automobil može biti vrlo agilan pri međuubrzanjima i manevrima preticanja, a pritom će vam možda samo zasmetati povećana buka koja je karakteristična za sve Toyotine hibride kada stisnete "gas do daske".
Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić Kada se vozite umjereno, prosječnim stilom, automobil će vas nagraditi tihim radom i vrlo niskom potrošnjom koja je moguća zbog toga što C-Hr može i 70 posto vremena u gradu voziti na struju. Potrošnja na testu je iznosila 4,6 l/100 km u prosjeku, s time da smo u gradu, ovisno o prometu, ostvarivali prosjeke između 3,8 i 4,3 l/100 km, naravno uz ekonomičnu vožnju. Na otvorenoj cesti auto je u stanju većinu vremena trošiti manje od 4 l/100 km, a na autocesti se potrošnja penje na oko 6-7 l/100 km, pod uvjetom da ne vozite brzinom koja je mnogo veća od ograničenja. S agresivnijim stilom vožnje prosječna potrošnja se popela na 5,5 l/100 km, no i to nije nimalo loš rezultat.
Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić
Valja napomenuti i da je C-Hr iznenađujuće udoban auto, što sigurno ne biste pomislili kada vidite kako izgleda. Tome ne škode ni naplatci od 19 inča. Ovjes je definitivno više podešen za udobnost, a dodatan doprinos komforu su i odlična sjedala. Što se tiče dinamičkih voznih osobina, one nisu loše, no daleko od toga da su sportske. CH-R u više paše smirena vožnja, čak i verziji koja je prilično snažna i dosta brza, kao što je testni primjerak.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Cijena od 47.613 eura za testni automobil je "paprena" no u obranu CH-R-a moramo reći da je ovo jedna od najskupljih verzija u ponudi i da je oprema zaista bogata. Najpovoljnija verzija sa slabijim hibridnim pogonom i osnovnom opremom je 15.000 eura jeftinija.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Zaključak

C-HR oduševljava mnogim stvarima i ima samo nekoliko stvari koje bismo naveli kao minuse. Udobnost, kvaliteta materijala i izrade te vrlo uvjerljiv, adekvatan i štedljiv motor su njegove najbolje strane. U svakom slučaju preporuka ako tražite nešto malo drugačije s čime ćete se istaknuti na cesti.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Plus:

Dosta fizičkih tipki
Štedljiv pogon
Udobnost

Minus: 

Buka pri većim brzinama 
Ponuda prostora straga
Vanjske kvake vrata

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1540 kg
dimenzije: 436 x 183 x 156 cm
obujam motora: 1987 ccm
snaga sustava: 145 kW/197 KS
0-100 km/h: 8,1 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,8 l/100 km
cijena: 47.613 € (testni model), 32.285 € (osnovni model, hibrid 140 KS)

Važnija oprema testirana Toyota C-HR Premiere 2.0 hibrid

Aluminijski naplatci 19",  automatska dvozonska klima, digitalni instrumenti 12,3", dodirni zaslon 12,3", grijana sjedala  presvučena kožom, grijani upravljač, prednji i stražnji parkirni senzori, sustav kamera s pregledom od 360°, sustav automatskog parkiranja, bežični punjač za mobitel, JBL premium audio sustav s 9 zvučnika, panoramski krov, dvobojna karoserija...

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.