Micra tradicionalno privlači žene simpatičnim dizajnom i jednostavnošću korištenja, a s novom generacijom napokon i muškarce dobrim voznim odlikama i modernom tehnikom.
Bilo da je riječ o pravima, poslu ili bilo čemu drugome, sve je manje podjela na muške i ženske stvari. No, ima jedan auto koji tome odolijeva. Koliko god bila moderna i lijepa, Micra je na prvu pravi ženski autić. Kod nje čak i boja karoserije podsjeća na boju laka za nokte. Ključ od auta dali su mi s podsmijehom, no taj pametni ključ uzeo sam sa zadovoljstvom. Kao prvo, Micra je sjajan auto, a da stvar bude bolja radi se o najopremljenijem modelu koji postoji kada je Micra u pitanju.
Najbogatiji paket opreme dolazi s najsnažnijim motorom u Micri, 1.2 litrenim DIG-S. Radi se o trocilindrašu s turbopunjačem koji razvija 98 KS, a osim respektabilnim performansama, odlikuje se niskom potrošnjom. Prosječna potrošnja na testu iznosila je 5,9 l. U suprotnom, moguće je voziti se i s potrošnjom od 5,5 l u gradu i ispod pet na otvorenoj cesti. Tricilindraš je dobro prigušen i solidno uglađen. Vuče jednako dobro iz svih brojeva okretaja motora i ne zahtijeva pretjerano često mijenjanje stupnjeva prijenosa. Štoviše, prijenosi su prilično dugi, pa je i peti stupanj prijenosa dovoljan za vožnju autocestom. Tempu vožnje dorasli su upravljački sustav i ovjes.
Micra je vrlo praktična i jednostavna za vožnju gradskim prometnicama. Upravljač je lak, a zbog dobre preglednosti vrlo se lako parkira i u najuža parkirna mjesta.
S obzirom na skromne vanjske dimenzije interijer je relativno prostran, osobito sprijeda. Straga je manje mjesta, pogotovo u prtljažniku koji broji skromnih 265 l. Svijetli interijer povećava dojam prostranosti, no njegova slaba točka je osjetljivost na prljavštinu. I s nepunih 9000 km sjedala i obloge već su zaradile ružne mrlje.
Za razliku od muškaraca, žene su na Micru gledale blagonaklono, a prvom dojmu zasigurno su zaslužni kromirani detalji, metalik boja, aluminijski naplaci te stakleni krov. Zato sam čekao groznicu subotnje večeri i u izlazak krenuo s tri prijateljice. Čak sam se dobrovoljno stiskao na stražnjem sjedalu ne bi li njima omogućio da maksimalno dožive čari Micre. Cure su se izmjenjivale za upravljačem i doista uživale u vožnji.
Primjetio sam da im Micra dobro leži, da nemaju poteškoća prilagodbom, kao ni s parkiranjem zbog dobre preglednosti i iznenadio se u kolikoj mjeri koriste multimediski uređaj i ostale gadgete iz Micre. Posebno im se svidio lak upravljač. Sve u svemu, Micra je sjajan autić kojeg će žene i dalje voljeti zbog simpatičnog izgleda i inih dobrih osobina. Osnovna Micra dostupna je od 73.900 kuna, no za ovako opremljeni model potrebno je dodati još tridesetak tisuća kuna.
Tehnički podaci
Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna Premium
Cijena Osnovni model 93.500 kuna
Motor 3 cilindra, turbo dizelski
Obujam 1198 cm3
Snaga 72 kW /98 KS pri 5600 /min
Moment 147 Nm pri 4400/min
Mjenjač ručni, pet supnjeva
Maks. brzina 180 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,3 sek
Potrošnja 3,6/5,1/4,1 l/100 km
Emisija CO2 95 g/km
Dimenzije d/š/v 3825/2665/1510 mm
Prtljažnik 265 litara
Masa 1030 kg
Garancija 3 + 2 godine
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.