Segment SUV vozila je najbrže rastući po prodaji, ne samo u Europi, već i u cijelom svijetu
Posebno mjesto zauzimaju crossoveri koji dopadljivim izgledom, ali i voznim karakteristikama, uz relativno pristupačne cijene, neodoljivo mame kupce.
Tako je Peugeot 2013. godine tržištu predstavio model 2008, do danas ga prodao u više od 580.000 primjeraka čime ovaj model drži čvrstu poziciju u samom vrhu segmenta, a sada je odlučio svom crossoveru dodati malo svježine.
Dizajneri su preoblikovali prednju masku i u njeno središte smjestili logo brenda. Automobil je dobio i dodatnu zaštitu na donjim, izloženim dijelovima karoserije, pa su plastični elementi sada postavljeni i na lukove blatobrana iznad kotača, čime je 2008-ica dobila robustan izgled.
Model će kupcima biti dostupan sa trocilindarskim 1.2-litarskim benzincem koji razvija 82 KS kao i sa turbo motorima od 110 i od 130 KS, koji je drugu godinu za redom dobio nagradu “'International Engine of the Year' u kategoriji od 1.0 do 1.4 ccm. Za dizelske opcije odabrani su 1.6-litarski motori, koji su standardno povezani s ručnim mjenjačima, u verzijama sa 75, 100 i 120 KS.
Promjene u unutrašnjosti obuhvaćaju novi multimedijalni sistem sa MirrorLink i Apple CarPlay funkcijama, čime je omogućeno povezivanje Android i iPhone mobilnih uređaja, dok već dobro poznati Peugeotov kokpit pruža jedinstveni doživljaj tijekom vožnje.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.