Početna Moto 383 pregleda

Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT
Vidi galeriju 1/12
Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste Multipraktik iz crvene Bologne. Dizajn za hedoniste

Svestrani sportaš je ustvari drugo ime za novi Ducatijev veliki, putni enduro, koji u posljednjoj izvedbi dolazi s novim Testrastretta agregatom, mnoštvom elektronike i 160 KS

Po čemu ćemo pamtiti novu Multistradu? U pamćenje ćemo utisnuti sasvim novi, snažan, V-agregat od 160 konja, golemi okretni moment od 136 Nm/ 7500 te izuzetno atraktivan dizajn. Odlično joj stoji bijela boja, ali na testu se hvala Bogu našla njezina prokleto crvena sexi sestra.

Osvaja ne samo pojavom, već i brojnim tehnološkim i nestandarnim novinama osvojila. Ipak, u tom joj segmentu ne manjka konkurencije.

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT | Author: Grega Gulin foto: Grega Gulin

Naoko to bi trebao biti motocikli za asfalt, ali i makadam. U praksi to baš i neće biti izvedivo. I usprkos tome što koketira s enduro sortom, što izgledom podsjeća na off road motocikle, što se sjedi visoko, što ima široki upravljač..., više je on za klasični asfalt.

Riječ je o svemu i svačemu. Možda najviše podsjeća na nekdašnju, izumrlu funduro klasu. No ipak je to Ducati po svemu. Brzina mu je vrlina, vozne su mu osobine fenomenalne, a to što pokušava objediti nemoguće, na asfaltu mu je i oprošteno.

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT | Author: Grega Gulin foto: Grega Gulin

Možda je bila ideja kopirati BMW R 1200 GS koji je kralj klase putnih endura, no u tome baš i nisu uspjeli. Njihova trkaća krvi i ovdje je zadominirala i Mutistrada 1200 DVT naprosto ne može pobjeći od sportskih karakteristika.

Čudno? Nimalo! Zar ste ikada čuli da netko s Ducatijem juri po šumi i planinama? Stoga marketinške papzjanije valja staviti u drugi plan i prihvatiti Ducati onakvim kakvim jeste.

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT | Author: Grega Gulin foto: Grega Gulin

Savršen za zavoje i brzine. Ima zapravo smisla ovaj motocikl, prije svega za jurnjavu po državnim i lokalnim cestama. Ako možete, s njime zaobiđite highway, iako ni tamo nije za bacit'. Sa 160 konja i razumnih 232 kg i tamo se nećete osramotiti. Novi motocikl opremljen je Testastretta agregatom.

U odnosu na stari model, ojačan je za deset konja. Sam motor je zbog dodatka DVT (desmo variabile timing - promjenjivi kutevi bregastog vratila) otežao 5 kg.

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT | Author: Grega Gulin foto: Grega Gulin

Valja istaknuti mogućnost izbora rada agregata u četiri mape, kao i dva programa ispoljavanja snage, Sport i Touring. Tu su i sasvim sigurno poseban, novi ABS (Cornering ABS), koji vam dozvoljava da kočite i u nagibu te DWC (Ducati Wheelie Controll) sistem koji onemogućava proklizavanje stražnjeg kotača kod naglog odvrtanja gasa.

Elektronski sistem spriječava podizanje prednjeg kotača od podloge. Testni je model bio osnovni, a uz doplatu, moguće je motocikl oplemeniti aktivnim ovjesom, posebnim svjetlom koji osvjetljava unutrašnjost zavoja, LCD ekranom u kokpitu...

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT | Author: Grega Gulin foto: Grega Gulin

Na prvi pogled, konkurencija poput KTM-a i Triumpha, u seriji je bolje opremljena, no Ducati to nadoknađuje odličnim voznim osobinama. Legendarno talijansko iskustvo s trkaćih staza osjeća se i na ovom dvokotaču. Sjedalo je visoko, ali udobno i za visoke i niske osobe, a zaštita od vjetra je više nego dobra zahvaljujući visokom vjetrobranskom staklu. Spremnik za gorivo je malen i uzak, ali kapacitetan. Sadrži 20 litara zapremine što mu omogućava relativno dobru autonomiju i do 400 km.

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT | Author: Grega Gulin foto: Grega Gulin

Mnoštvo kuka omogućava nadogradnju raznih putnih stvarčica: poput vreća za spavanje, torbi... Je li Multistrada najbolja u klasi? Sasvim sigurno je! Znate kada? Kad svoju lijepu suputnicu posjednete u auto i pošaljete kući, a vi sjednete na svoj Ducati i zaputite se u istom smjeru, ali starom, zavojitom cestom.

DUCATI MULTISTRADA 1200 DVT | Author: Grega Gulin foto: Grega Gulin

Vrhunski dizajn

Što se dizajna tiče, ovo je motocikl za prave hedoniste! One koji znaju cijeniti vrhunski dizajn, odličnu mehaniku i najnoviju tehniku. To je vozilo za one koji žele biti primjećeni, za one koji uživaju u privlačenju pozornosti. Talijani nisu bez razloga prve violine oblikovanja, a Ducati Multistrada je poput rasne i dobro utegnute ljepotice.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.