Svestrani sportaš je ustvari drugo ime za novi Ducatijev veliki, putni enduro, koji u posljednjoj izvedbi dolazi s novim Testrastretta agregatom, mnoštvom elektronike i 160 KS
Po čemu ćemo pamtiti novu Multistradu? U pamćenje ćemo utisnuti sasvim novi, snažan, V-agregat od 160 konja, golemi okretni moment od 136 Nm/ 7500 te izuzetno atraktivan dizajn. Odlično joj stoji bijela boja, ali na testu se hvala Bogu našla njezina prokleto crvena sexi sestra.
Osvaja ne samo pojavom, već i brojnim tehnološkim i nestandarnim novinama osvojila. Ipak, u tom joj segmentu ne manjka konkurencije.
Naoko to bi trebao biti motocikli za asfalt, ali i makadam. U praksi to baš i neće biti izvedivo. I usprkos tome što koketira s enduro sortom, što izgledom podsjeća na off road motocikle, što se sjedi visoko, što ima široki upravljač..., više je on za klasični asfalt.
Riječ je o svemu i svačemu. Možda najviše podsjeća na nekdašnju, izumrlu funduro klasu. No ipak je to Ducati po svemu. Brzina mu je vrlina, vozne su mu osobine fenomenalne, a to što pokušava objediti nemoguće, na asfaltu mu je i oprošteno.
Možda je bila ideja kopirati BMW R 1200 GS koji je kralj klase putnih endura, no u tome baš i nisu uspjeli. Njihova trkaća krvi i ovdje je zadominirala i Mutistrada 1200 DVT naprosto ne može pobjeći od sportskih karakteristika.
Čudno? Nimalo! Zar ste ikada čuli da netko s Ducatijem juri po šumi i planinama? Stoga marketinške papzjanije valja staviti u drugi plan i prihvatiti Ducati onakvim kakvim jeste.
Savršen za zavoje i brzine. Ima zapravo smisla ovaj motocikl, prije svega za jurnjavu po državnim i lokalnim cestama. Ako možete, s njime zaobiđite highway, iako ni tamo nije za bacit'. Sa 160 konja i razumnih 232 kg i tamo se nećete osramotiti. Novi motocikl opremljen je Testastretta agregatom.
U odnosu na stari model, ojačan je za deset konja. Sam motor je zbog dodatka DVT (desmo variabile timing - promjenjivi kutevi bregastog vratila) otežao 5 kg.
Valja istaknuti mogućnost izbora rada agregata u četiri mape, kao i dva programa ispoljavanja snage, Sport i Touring. Tu su i sasvim sigurno poseban, novi ABS (Cornering ABS), koji vam dozvoljava da kočite i u nagibu te DWC (Ducati Wheelie Controll) sistem koji onemogućava proklizavanje stražnjeg kotača kod naglog odvrtanja gasa.
Elektronski sistem spriječava podizanje prednjeg kotača od podloge. Testni je model bio osnovni, a uz doplatu, moguće je motocikl oplemeniti aktivnim ovjesom, posebnim svjetlom koji osvjetljava unutrašnjost zavoja, LCD ekranom u kokpitu...
Na prvi pogled, konkurencija poput KTM-a i Triumpha, u seriji je bolje opremljena, no Ducati to nadoknađuje odličnim voznim osobinama. Legendarno talijansko iskustvo s trkaćih staza osjeća se i na ovom dvokotaču. Sjedalo je visoko, ali udobno i za visoke i niske osobe, a zaštita od vjetra je više nego dobra zahvaljujući visokom vjetrobranskom staklu. Spremnik za gorivo je malen i uzak, ali kapacitetan. Sadrži 20 litara zapremine što mu omogućava relativno dobru autonomiju i do 400 km.
Mnoštvo kuka omogućava nadogradnju raznih putnih stvarčica: poput vreća za spavanje, torbi... Je li Multistrada najbolja u klasi? Sasvim sigurno je! Znate kada? Kad svoju lijepu suputnicu posjednete u auto i pošaljete kući, a vi sjednete na svoj Ducati i zaputite se u istom smjeru, ali starom, zavojitom cestom.
Vrhunski dizajn
Što se dizajna tiče, ovo je motocikl za prave hedoniste! One koji znaju cijeniti vrhunski dizajn, odličnu mehaniku i najnoviju tehniku. To je vozilo za one koji žele biti primjećeni, za one koji uživaju u privlačenju pozornosti. Talijani nisu bez razloga prve violine oblikovanja, a Ducati Multistrada je poput rasne i dobro utegnute ljepotice.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.