Početna Novosti 16868 pregleda

To se traži. Dacia napada i 'Golf klasu'

FOTO: Dacia

Dacia ulazi u C segment s pomno planiranom proizvodnom strategijom. Nakon novog Bigstera uslijedit će još dva vozila

Daciji ide zaista sjajno. Na europskom tržištu marka je po prodaji skoro dostigla matični Renault i drži 3,6 posto udjela (Renault 3,7 posto). To ne čudi, jer vozila rumunjske marke nisu samo jeftina, već su i praktična, izdržljiva i nude vrlo veliku vrijednost za novac. To dokazuje i novi Duster, ali i nedavno predstavljen Bigster (na slikama), prvi model Dacie iz C segmenta. 

Author: Dacia foto: Dacia

Dacia Bigster je dugačka 457 cm, no pripada kompaktnoj klasi, odnosno takozvanom C-segmentu, popularno zvanom i Golf klasa. A upravo i to klasi Dacia namjerava nastaviti s napadom na tržište. Postoji prilično veliki jaz između Sandera i Dustera, kako po pitanju dimenzija, tako i po pitanju cijene pa se ovdje otvara prostor za novi model. A i sam Renault je već dao naslutiti da bi nasljednik zastarjelog Meganea s motorima na unutarnje izgaranje mogla biti neka nova Dacia.

PREMIJERA Ogroman iskorak za Daciu: Ovo je novi Bigster

Na nedavnom lansiranju Bigstera, Dacia je podijelila sljedeće: "Kao što je najavljeno u strateškom planu Renaulution u siječnju 2021., Dacia je na putu osvajanja C segmenta. Dacia je već vodeća europska marka u B segmentu i s Bigsterom ulazi u C-SUV segment. Stalno rastući troškovi vozila u C-SUV segmentu posljednjih godina predstavljaju značajnu prepreku pri kupnji za mnoge zainteresirane kupce. S Bigsterom se to mijenja, jer C-SUV segment ponovno će postati pristupačan. Dacia ulazi u C segment s pomno planiranom proizvodnom strategijom. Nakon novog Bigstera uslijedit će još dva vozila." 

Author: Dacia foto: Dacia

O kakvim se to automobilima radi pokušali su otkriti novinari britanskog Autocara u razgovoru s direktorom Dacie Denisom Le Votom. Prema njegovim riječima, među novim modelima bi mogao biti karavan, ali još nije želio otkriti ništa konkretno.

PREMIJERA Nova Dacia Duster je stigla u Hrvatsku. Ovo su detalji i cijene

Modularna CMF-B arhitektura Grupe Renault, koja omogućuje duljinu do oko 4,6 metara, bila bi osnova za te modele. Također bi se vjerojatno koristili hibridni pogoni i blagi hibridni pogoni kao u Dusteru i Bigsteru, ali i pogon na plin koji je vrlo uspješna posebnost Dacie.  

Author: Dacia foto: Dacia

Le Vot je također spomenuo moguću izvedivost malog gradskog automobila temeljenog na novom električnom Twingu. Izvršni direktor je naznačio da u prošlosti nisu nudili ništa benzinsko ispod Sandera jer "jednadžba klasičnog A-segmenta s motorima s unutarnjim izgaranjem zapravo ne funkcionira" jer su profitne marže preniske.

To bi definitivno imalo smisla za Grupu Renault. Veća skalabilnost i veće količine nove platforme Twinga mogle bi dodatno smanjiti cijenu. Ciljana je početna cijena od 20.000 eura za novi Twingo koji će se proizvoditi u Sloveniji od 2026. Izvedenica Dacie koja bi se tada mogla pojaviti mogla bi zamijeniti Spring kojeg Dacia zapravo uvozi iz Kine. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.