Na nadolazećem salonu IAA u Münchenu Volkswagen će otkriti konceptni model koji najavljuje novi električni SUV. Riječ je o malom automobilu koji će po dimenzijama stati uz bok T-Crossu, ali će umjesto motora s unutarnjim izgaranjem ponuditi potpuno električni pogon i znatno moderniji dizajn. Skice koje je na društvenim mrežama objavio Andreas Mindt, šef VW-ova dizajna, daju prve naznake onoga što nas čeka, a automobil se opisuje kao "koncept blizak serijskoj proizvodnji".
Iako pripada klasi B-SUV modela (mali SUV-ovi), novi koncept djeluje znatno impozantnije od očekivanog. Skice prikazuju naglašene blatobrane, veliki razmak između kotača i blatobrana te gotovo skulpturalnu bočnu liniju. Sprijeda dominiraju uska LED svjetla povezana svjetlosnom trakom, dok je stražnji kraj zamišljen s punom LED grafikom i futurističkim difuzorom. Naravno, kod serijskog modela očekuje se da će dizajn biti ponešto ublažen, ali osnovne proporcije i moderan izgled vjerojatno ostaju.
Tehnički, novi će se SUV temeljiti na MEB Entry platformi, istoj onoj na kojoj će nastati i gradski model ID.2all. To znači da možemo očekivati izvedbe s jednim i dva elektromotora, odnosno pogon na prednje ili sve kotače. Baterije i doseg zasad nisu poznati, no s obzirom na Volkswagenove planove, logično je očekivati kombinaciju relativno pristupačne cijene i dosega primjerenog svakodnevnoj upotrebi.
Proizvodnja je planirana u španjolskoj tvornici u Pamploni, gdje se već sklapaju T-Cross i Taigo. U istoj će tvornici nastajati i srodni modeli iz koncerna, uključujući najavljeni Škoda Epiq, koji je prošle godine također predstavljen kao koncept.
Što se tiče cijene, Volkswagenov električni kompakt ID.2all (slika koncepta iznad) cilja na početnih 25.000 eura, dok bi ovaj SUV, prema dosadašnjim informacijama, trebao biti smješten u raspon od 25.000 do 30.000 eura. Time će izravno ciljati na kupce koji žele SUV izgled, električni pogon i njemački brend, ali bez visoke cijene koja prati veće modele poput ID.4 ili ID.5.
Debi serijske verzije očekuje se već sljedeće godine, a novi električni SUV trebao bi odigrati ključnu ulogu u širenju Volkswagenove električne ponude u Europi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.