Amerikanci se očito nisu mogli naviknuti na mjenjač koji radi drugačije od klasičnih automatika i koji je u Europi omiljen među kupcima i na mnogo boljem glasu od "običnih automatskih mjenjača"
Američka verzija Tiguana, model Taos (na slikama) koji je ovih dana redizajniran više nema DSG mjenjač koji su koristile sve njegove verzije s pogonom an sve kotače. Umjesto toga, automobil sada ima konvencionalni automatik s osam brzina, sličan onome koji su već koristili modeli Taosa s pogonom na prednje kotače.
Razlog za to je pomalo bizaran. Naime, američki vozači nenaviknuti na brzi i ekonomični DSG smatrali su mjenjač previše grubim, a neki su se i žalili misleći da se pokvario. Amerikanci se očito nisu mogli naviknuti na mjenjač koji radi drugačije od klasičnih automatika i koji je u Europi omiljen među kupcima i na mnogo boljem glasu od "običnih automatskih mjenjača" s pretvaračem okretnog momenta. Ovaj potez znači da više od dva desetljeća nakon početka DSG revolucije u automobilskoj industriji, VW u SAD-u sada nudi ovaj mjenjač isključivo na sportskim modelima Golf GTI i Golf R.
"Postoji malo oklijevanja pri prihvaćanju DSG-a od američkih kupaca, osim ako to nisu kupci sportskih automobila. Taj mjenjač im se ne sviđa. Misle da im se auto kvari, da ne reagira", rekao je glasnogovornik američke podružnice VW-a medijima tijekom predstavljanja osvježenog Taosa prošlog tjedna.
"Kako želimo preoteti kupce od suparnika, pružit ćemo im isti osjećaj na koji su navikli u drugim SUV vozilima, a to je osmerostupanjski klasični automatski mjenjač", dodao je glasnogovornik.
Izgleda da se Amerikancima nije zamjerio samo VW-ov mjenjač s dvostrukom spojkom. Naime, Taos bez DSG-a debitirao je otprilike u isto vrijeme kada nekoliko vlasnika X1 u američkoj saveznoj državi Virginiji pokreće kolektivnu tužbu protiv BMW-a jer su nezadovoljni načinom na koji radi mjenjač s dvostrukom spojkom u njihovim autima. U tužbi se navodi da je trenutni X1, trzav i da "oklijevanje" pri prebacivanju brzine čini SUV opasnim.
Mjenjači s dvostrukom spojkom postali su sve popularniji tijekom 2000-ih i 2010-ih, a vozači su ih odmah zavoljeli zbog brzih i glatkih promjena stupnjeva prijenosa i učinkovitosti. Bili su svjetlosnim godinama tehnološki sofisticiraniji i rafiniraniji u uporabi od automatiziranih mjenjača s jednom spojkom koji su im prethodili, ali ipak nisu tako udobni u režimu vožnje "stani-kreni" kao konvencionalni automatski mjenjači, koji su također postali daleko bolji i efikasniji u posljednjih 20 godina.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.