Nadmašivši jedno od najprestižnijih imena u svijetu automobila, uz pomoć Ayrtona Senne, Hondin superautomobil postao je legenda
Sve je počelo konceptom Honda HP-X, koji je dizajnirao Pininfarina. Uglađeni dizajn potaknuo je i motivirao Hondine inženjere na razmišljanje o automobilu s visokim performansama, koji bi ujedno bio jednostavan za korištenje poput Civica. Honda je osamdesetih godina predstavljala istinsku silu koja će se u Formuli 1 tek dokazati, stoga se bez oklijevanja upustila u borbu protiv Ferrarija, u njegovu vlastitu igralištu.
Hondin novi sportski automobil predstavljen je 1990. godine i službeno je nazvan NSX. Japanski je proizvođač tako realizirao svoj projekt 'superautomobil za svaki dan' te postao pionirom u tome području, kreirajući pouzdan superautomobil s ekonomičnim održavanjem. No ovdje nije riječ samo o praktičnosti. Njezin 3,0-litreni motor V6 VTEC performansama je mogao parirati Ferrarijima iz toga razdoblja.
Legendarni prvak Formule 1 Ayrton Senna pomogao je u finalnome razvoju toga motora te 'oblikovao' Hondu NSX u oduševljavajući automobil kakvim je postala. Ovaj izuzetni superautomobil održat će se do 2005. godine te tako obilježiti petnaest godina proizvodnje. U tomu razdoblju desilo se nekoliko promjena, kao što su povećanje obujma motora na 3,2 litre, koji je razvijao 280 'konja', te nekoliko poboljšanja karoserije.
'Hardcore' model NSX-a bio je Type R iz 1992. godine, koji se prodavao samo na japanskome tržištu, kao i njegov nasljednik NSX-R 2002. godine. Današnja Honda NSX s hibridnim pogonom razvija 580 'konja'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.