Kabrioleti se uglavnom ne mogu pohvaliti praktičnošću, ali kabriolet A5 posjeduje dodatnih 60 litara prtljažnog prostora, odnosno 380 litara kad je krov podignut
Novi kabriolet iz Ingolstadta ima najčvršću i istovremeno najlakšu karoseriju u klasi. U odnosu na prošli model bilježi povećanje torzijske krutosti za 40 posto, dok je korištenjem lakših materijala u izradi ušteđeno 40 kilograma. Audi A5 s prednjim pogonom i 2,0-litrenim TDI motorom težak je 1.690 kg.
Kao što je slučaj s Coupeom i Sportbackom, oštre linije karoserije karakteriziraju i verziju s mekim krovom. Može se otvoriti pri brzini do 50 km/h, a potrebno je samo 15 sekundi, dok obrnuti proces traje tri sekunde duže. Automobil je udobniji od prethodnika zahvaljujući 14 mm dužem međuosovinskom razmaku, što je rezultiralo s 18 mm više prostora za noge na stražnjim sjedalima.
Trenutno je najsnažniji 3,0-litreni V6 motor koji razvija 354 KS i 500 Nm okretnog momenta u Quattro verziji s automatskim mjenjačem u modelu S5. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu i postiže elektronski ograničenu najveću brzinu od 250 km/h. Ovi modeli će se u prodaji naći u ožujku sljedeće godine. U Njemačkoj će A5 Cabriolet koštati 49.350 eura, a snažniji S5 Cabriolet 67.800 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.