Početna Auto 754 pregleda

Ovo je novi Porsche 911 Turbo S: Najmoćniji 'Elfer' je postao hibrid

FOTO: Porsche

Dosadašnji 3,8-litreni bokser odlazi u povijest, a na scenu stupa malo manji 3,6-litreni šesterocilindarski bokser uparen s dva električna turbopunjača

Porsche je još jednom pomaknuo granice. Novi 911 Turbo S (992.2), donosi povijesni zaokret. Naime, po prvi put riječ je o hibridnom modelu. Rezultat novog pogona je brutalnih 711 KS, još bolje performanse i Nordschleife vrijeme od 7:03,92 minute, čak 14 sekundi brže od prethodnika.

Author: Porsche foto: Porsche

Dosadašnji 3,8-litreni bokser odlazi u povijest, a na scenu stupa malo manji 3,6-litreni šesterocilindarski bokser uparen s dva električna turbopunjača. U kombinaciji s 400-voltnim sustavom, laganom baterijom od 1,9 kWh i integriranim elektromotorom u osmerostupanjskom PDK mjenjaču, snaga se šalje na sva četiri kotača. Maksimalni okretni moment od 800 Nm dostupan je u širokom rasponu od 2.300 do 6.000 o/min.

Author: Porsche foto: Porsche

U praksi to znači 0–100 km/h za 2,5 sekundi, 200 km/h za 8,4 sekunde i najveću brzinu od 322 km/h. Iako je masa porasla za 85 kg i sada premašuje 1.800 kg, kupcima to neće smetati, automobil je u svemu brži i sposobniji.

Author: Porsche foto: Porsche

Uz dodatnu snagu došlo je i do nadogradnje podvozja. Stražnja osovina sada nosi šire gume (325/30 ZR 21), dok sprijeda ostaje dimenzija 255/35 ZR 20. Standardno se isporučuje najveći Porsche Ceramic Composite Brake kočioni sustav ikada ugrađen u u ovaj auto s 420 mm diskovima sprijeda i 410 mm straga.

Novi elektrohidraulički Porsche Dynamic Chassis Control, zahvaljujući hibridnom 400-voltnom sustavu, reagira brže od starijih hidrauličkih rješenja. Rezultat su manja naginjanja karoserije i više agilnosti u brzim zavojima.

Author: Porsche foto: Porsche

Redizajn donosi vertikalne otvore za hlađenje sprijeda i redizajnirane otvore na stražnjem kraju. Tu je i nova titanska ispušna grana, 6,8 kg lakša od prethodne, koja Turbo S-u daje dublji i izraženiji zvuk. Aktivna aerodinamika dodatno je optimizirana: koeficijent otpora smanjen je za deset posto, dok stražnje krilo i zaklopke prilagođavaju protok zraka ovisno o situaciji.

Author: Porsche foto: Porsche

Kao i dosad, Coupe standardno dolazi kao dvosjed, dok Cabriolet serijski ima stražnja sjedala. Adaptivna sportska sjedala s 18 načina podešavanja i memorijom su serijska, a opcijski su dostupna i školjkasta sjedala iz 911 GT3, kao i stražnja klupa za Coupe verziju. Paket Sport Chrono, HD-Matrix LED svjetla i adaptivni ovjes su dio serijske opreme.

Author: Porsche foto: Porsche

Novi Porsche 911 Turbo S Coupe u Njemačkoj kreće od 271.000 eura, dok Cabriolet starta na 285.200 eura. Prve isporuke u Europi očekuju se početkom 2026. godine.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.