S obzirom na to da je personalizacija praktički bez ograničenja, konačna cijena lako može prijeći granicu od 8 ili čak 9 milijuna eura
Pagani ponovno pomiče granice s novim Codalunga Speedsterom. Ova reinterpretacija Huayre nije samo kabriolet, riječ je o skulpturi na kotačima, izrađenoj u svega deset primjeraka, u čast trkača iz zlatne ere automobilskog sporta.
Codalunga Speedster inspiriran je "dugorepim" bolidima 1950-ih i 1960-ih, a njegov dizajn stapa nostalgičnu ljepotu s ekstremnom aerodinamikom. U odnosu na prethodni Codalunga coupe, Speedster donosi niže vjetrobransko staklo, dorađene otvore za zrak, potpuno redizajniran stražnji kraj s čak šest ispušnih cijevi i krov koji u profilu podsjeća na kap kiše. Sve to oblikovano je s preciznošću mehanizma skupog sata.
Auto koristi novi monokok i profinjene aerodinamičke elemente poput skrivenih otvora i optimiziranih difuzora kako bi se poboljšao protok zraka bez narušavanja elegancije siluete. Izostanak fiksnih spojlera nije slučajan, svaki element integriran je u oblik vozila tako da djeluje kao nastavak linije, a ne kao dodatak. Pagani, naime, ne vidi aerodinamiku kao tehničku nužnost, već kao oblik skulpturalne umjetnosti. "Oblik slijedi funkciju" ovdje je zamijenjeno filozofijom "funkcija slijedi ljepotu", što ne znači kompromis, već sklad. Rezultat je automobil koji pri velikim brzinama ostaje stabilan i precizan, a pri malima hipnotizira prolaznike.
Unutrašnjost je jednako posebna. Umjesto dominantne uporabe karbona i titana, cockpit obiluje mat detaljima, ručno kovanim aluminijem i drvom mahagonija. Svaka komponenta izrađena je gotovo kao da pripada antiknom satu, što nije slučajno. Pagani ovu seriju svrstava u odjel "Grandi Complicazioni", koji kao i u svijetu urarstva označava vrh majstorstva i individualnosti.
Ispod stražnjeg poklopca krije se poznati AMG-ov 6.0 V12 biturbo, u ovoj verziji ima 864 KS i 1100 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na stražnje kotače preko sedmerostupanjskog automatiziranog ručnog mjenjača, a po želji kupca i pravog ručnog mjenjača. S maksimalnom brzinom od 350 km/h i ultra-laganim monokokom, ovaj Pagani nije samo ukras već i ozbiljna vozačka zvijer.
Pagani, u svom prepoznatljivom stilu, ne objavljuje javno cijenu Codalunga Speedstera, no jasno je da se radi o automobilu rezerviranom za najimućnije kolekcionare. Prema dostupnim informacijama iz industrijskih krugova, svaki od deset primjeraka košta oko 7 milijuna eura, i to prije individualizacije kroz odjel Grandi Complicazioni.
S obzirom na to da je personalizacija praktički bez ograničenja, konačna cijena lako može prijeći granicu od 8 ili čak 9 milijuna eura. Usporedbe radi, osnovna Huayra Tricolore koštala je 5,5 milijuna eura, a svaki dodatak, od egzotičnih materijala do jedinstvenih tehničkih rješenja, dodatno podiže cijenu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.