S obnovljenim Capturom, aktualnim Kadjarom i upravo predstavljenom perjanicom Renaulta, velikim Koleosom, Renault je postao ozbiljan igrač u SUV segmentu...
Osim naziva, novi Koleos, najveći Renaultov SUV nema nikakve veze s prethodnikom. No zato ima veze s Nissanom X-Trail. Naime, s njime dijeli platformu CMF-CD, najveću u Renault-Nissan grupi i brojna druga tehnička rješenja. A, poznajući X-Trailove karakteristike u smislu terenskih sposobnosti, pouzdanosti i udobnosti, Koleosu je to u startu veliki plus. Uostalom to su potvrdili i prvi dojmovi s vožnji Koleosa po našim cestama, a od X-Traila je cjenovno povoljniji.
Što se tiče dizajna posve je neovisan o Nissanu i svojstven novoj Renaultovoj gami. Prepoznatljivi stil Renaultova dizajnera Van der Ackera čini ga skladnim i moćnim, a tome su zahvalne i dimenzije. Dugačak je 4672, širok 1843 i visok 1678 milimetara.

Koleos oduševljava i s unutrašnjosti, kako po raspoloživom prostoru, tako i po dizajnu, materijalima i opremi. Brojni pretinci ili držači za piće koji mogu biti hlađeni ili grijani Koleos čine dosita praktičnim za obitelj.

U mnogočemu podsjeća na limuzinu Talisman, no još je prostraniji i s prtljažnikom od 580 do 1795 litara obujma. Dostupan je s 1.6 dCi motorom snage 130 KS i šest stupanjskim ručnim mjenjačem, te novim 2.0 dCi motorom sa 175 KS koji osim s pogonom sprijeda i šest stupanjskim mjenjačem može imati i 4x4 pogon, te automatski mjenjač. Riječ je o u Renaultu novome X-Tronic bestupanjskom CVT mjenjaču sa simulacijom sedam stupnjeva prijenosa.

Koleos dolazi s tri paketa opreme, Zen, Intens i ekskluzivnim Initiale Paris, ukupno je šest verzija u ponudi ovisno o motoru, pogonu i mjenjaču, a šlag na kraju su cijene. Početni Zen dCi 130 stoji 219.900 kuna, još bolje opremljeni Intens 249.900 kuna, dok je prvi dCi 175 s automatskim mjenjačem dostupan za 284.900 kuna.

Najskuplji Koleos je Initiale Paris s 4x4 pogonom i automatskim mjenjačem za 339.900 kuna. Svi modeli imaju pet godina jamstva ili 150.000 kilometara.
Za kupce je Renault osigurao i posebne uvjete kupnje, bonus od 7500 kuna u zamjeni staro za novo, 2,99 % kamate pri kupnji na kredit, mogućnost kupnje na leasing po principu 50 posto cijene odmah i preostalih 50 posto za godinu dana. Kupcima je na izbor i Premium paket koji uz dopatu 6300 kuna nudi servisni paket, kasko, hotel za gume i zamjensko vozilo.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.