BMW M4 GTS proizvesti će se u posebnoj verziji ograničenoj na 700 vozila kako bi obilježio tridesetu obljetnicu BMW M3. Sa ceste može ravno na natjecateljsku pistu – na legendarnoj stazi Nürburgring-Nordschleife postigao je vrijeme 7,28 minuta
Svojim moćnim izgledom inspiriranim automobilističkim utrkama te tehnologijom visokih performansi, premda se radi o normalnoj cestovnoj verziji, BMW M4 GTS usmjeren je izravno na trkaće staze. Vrijeme od 7,28 minuta oko legendarne Nürburgring-Nordschleife, najzahtjevnije trkaće staze na svijetu, jasno pokazuje izuzetne sposobnosti ovog modela posebnog izdanja.
Najmoderniji i najsnažniji BMW M4 od svih ujedno se osjeća kao kod kuće i na javnim prometnicama. BMW M GmbH na tržište će lansirati novi BMW M4 GTS u posebnom izdanju ograničenom na 700 vozila kako bi obilježio 30. obljetnicu BMW M3, koji se proizvodio od 1986. godine.
BMW M4 GTS pod poklopcem motora ima višestruko nagrađivani šestcilindarski redni turbo motor iz linije modela BMW M3/M4, no nadopunjuje ga inovativnom tehnologijom ubrizgavanja vode kako bi 3,0-litrenom motoru osigurao zamjetno povećanje snage. Sustav ubrizgavanja vode uvelike povećava snagu motora – na 500 KS – te podiže okretni momenat na 600 Nm, ali unatoč tome još uvijek održava ekonomičnost potrošnje goriva te emisije CO2 na razini BMW M4 Coupe (8,3 l/100km).
Time je BMW M4 GTS najokretniji, najradikalniji te dinamički najpotentniji model u svojoj kategoriji. Ubrzava s mjesta do 100 km/h za svega 3,8 sekunde te postiže ograničenu najveću brzinu 305 km/h.
Konstrukcija od lakih materijala omogućila je inženjerima BMW M da ograniče masu praznog vozila spremnog za vožnju na 1510 kilograma (masa s vozačem, ECE: 1585 kg). Njegova izuzetna specifična snaga od 3,0 kg/KS osigurava savršenu podlogu za visokodinamično iskustvo u vožnji.
Standardno opremljen prijenos sa sedam brzina M Double Clutch Transmission (M DCT) odabire optimalan omjer za svaku situaciju u vožnji bez prekida u prijenosu snage na stražnje kotače. Vozač može i sam ručno mijenjati brzine ili preko polugica, odnosno ručica na upravljaču, ili preko poluge automatskog mjenjača. Programi za prebacivanje brzina Drivelogic te Launch Control (kontrola pri kretanju) iznova su ugođeni kako bi odgovarali povećanoj snazi motora.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.