Hyundai je prodao 221 auto građanima, a oni čine 71,75 % njihova prodajnog udjela, 73,26 % udio je građana u Suzukija, 68,4 % u Kije, a sasvim suprotno je s VW-om, Škodom i Fordom, gdje državne institucije i tvrtke drže udjele 70,48, 78,39, odnosno 73,52 %
Hrvati najviše vole Hyundai, Suzuki, Kiju i Toyotu! Tako kaže top-ljestvica građanima najomiljenijih i najprodavanjih automobila u prva dva mjeseca u Hrvatskoj. Korejska i japanska vozila u običnih kupaca (fizičkih osoba) uživaju veliko povjerenje), a s druge strane pariraju im najviše njemački, potom i francuski auti, koji su najčešća meta državnih institucija i privatnih kompanija.
Automobili tvrtke iz Wolfsburga omiljeni su državnim činovnicima, a jednako tako vole ih kupovati i hrvatske tvrtke. Oni su ih u prva dva mjeseca kupili 499, a kad ih se stavi u odnos s njih 209 koji su došli u posjed građana ispada da drže 70,42% Volkswagenovog kolača u Hrvatskoj. S državom i tvrtkama vole poslovati i u Fiatu. Talijanska kompanija njima je prodala u siječnju i veljači čak 87,37 posto vozila, a jedva 12 Fiatovih vozila, ili 12,63 % završilo je kod običnih kupaca. Fiat je u prva dva mjeseca prodao 95 automobila i na ljestvici najprodavanijih zauzima tek 18 mjesto i uz Volkswagen puno su bolji primjeri državi i tvrtkama omiljenih vozila Škoda i Ford. Oni zavidne rezultate te drugo, odnosno šesto mjesto na ljestvici najprodavanijih najviše zahvaljuju upravo javnom i privatnom poduzetničkom sektoru.
Volkswagen i Škoda omiljeni su među državnim činovnicima, a Hyundai i Kija uživaju popularnost kod običnog svijeta. Volkswagen i Škoda omiljeni su među državnim činovnicima, a Hyundai i Kia uživaju popularnost u običnoga svijeta
Od sveukupno 2241 automobila koje su kupili obični smrtnici njih 221, ili 9,86 %, nosi oznaku Hyundai. Ova korejska kompanija prodala je, istodobno, pravnim osobama samo 87 vozila. Čak 71,75 % kupaca pronašla je među građanima, a sasvim je drukčija slika kada je riječ o Volkswagenu, Škodi, Fordu, Fiatu… Automobili tvrtke iz Wolfsburga omiljeni su državnim činovnicima, a jednako tako vole ih kupovati hrvatske tvrtke. Oni su ih u prva dva mjeseca kupili 499, a kad ih se stavi u odnos s 209 koje su kupili građani razvidno je kako drže 70,42 % kolača u Hrvatskoj.
S državom i tvrtkama vole poslovati i u Fiatu. Talijanska kompanija prodala im je u siječnju i veljači čak 87,37 % svojih vozila, a samo 12 auta, ili 12,63 % završilo je u običnih kupaca. Fiat je u prva dva mjeseca prodao 95 automobila, na ljestvici najprodavanijih zauzima tek 18 mjesto i, poput Volkswagena, Škoda i Ford puno su bolji primjeri državi i tvrtkama omiljenih vozila. Oni zavidne rezultate i drugo, odnosno šesto mjesto na ljestvici najprodavanijih, najviše zahvaljuju upravo javnom i privatnom poduzetničkom sektoru. Od 398 prodanih Škoda čak 312 registrirano je na MUP, državnu upravu, privatne poduzetnike… Oni drže 78,39 % ukupno prodanih Škoda. Sasvim suprotno predrasudama kako je Škoda prvi izbor običnoga puka, ona je miljenica ponajprije državne uprave. Građani su ih u prva dva mjeseca kupili samo 86, odnosno 21,61 % ukupno prodanih čeških automobila. Samo malo skromniji udio pravnih osoba u strukturi kupaca ima Ford. I on uglavnom posluje s pravnim osobama. I dok su građanima prodali 26,48 % vozila, njima su uspjeli isporučiti 211, što je 73,52 % svih auta prodanih u prva dva mjeseca u Hrvaskoj. Zbirni podaci ponešto su drukčiji. Volkswagen je i nadalje neprikosnoveni broj 1. Drži 18,02 posto tržišta, prodavši 189 vozila više nego drugoplasirana Škoda, koja ja prodala 11,27 % svih plasiranih automobila u prva dva mjeseca. Zanimljivo je kako se ove godine bitno povećao broj građana koji su si priuštili novi automobil. I dok je u protekle dvije godine tek svaki treći završavao u njihovim rukama, ove se godine omjer smanjio. Obični kupci kupili su u siječnju i veljači 2241 novi auto i sasvim se približili državi i privatnicima koji su nabavili 2769 novih vozila, ili 23,5 % više nego “obični svijet”.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.