Hrvatsko tržište novih automobila stagnira i od lošeg ide na još lošije. U četiri mjeseca 2015. registrirano je 11.850 novih automobila. Standardno dobro rade VW, Opel, Škoda i Dacia, dok BMW, Audi i Mercedes bilježe velik rast prodaje, Fiat i Honda kreću na bolje, a neki kao Renault i Hyundai imaju ogroman pad
Rezultati registracije novih automobila u Hrvatskoj i dalje su loši. U četiri mjeseca 2015. u Hrvatskoj je registrirano 11.850 novih automobila, što je za 144 vozila manje (pad od 1,2 posto) nego u istom vremenskom razdoblju prošle godine. U travnju 2014. registriano je 4.665 novih automobila, a prema podacima agencije Promocija plus u travnju 2015. je registrirano 3.746 novih automobila. Prodaja je u travnju ove godine podbacila za 919 automobila, odnosno čak je 19,7 posto lošija. Premda smo do sada na mjesečnoj razini bilježili iz mjeseca u mjesec minimalan rast prodaje, u travnju je tržište jako podbacilo i nakon dužeg vremena prisutan je pad. Rezultat je u biti još i lošiji, da ne kažemo katastrofalan, jer je dio registracija iz kraja 2014. godine prebačen na početak ove godine.
I dalje je najprodavanija marka Volkswagen s registriranih 1963 automobila što je udio na tržištu od 16,57 posto. Druga marka je sada opet Opel sa 1314 registriranih novih automobila (11,09 posto), a koja je preskočila Škodu (1236; 10,43 posto). Četvrto mjesto drži Dacia s registriranih 951 novih automobila (8,03 posto), a dalje su se poredali Renault, Peugeot, Citroen, KIA, Audi, Ford, Suzuki, Mazda, Toyota...
Najprodavaniji automobil u Hrvatskoj u četiri mjeseca 2015. je VW Golf (729 komada, 6,73 posto), druga je Škoda Octavia, a treća Opel Astra, te Dacia Sandero, Opel Corsa, VW Polo, Škoda Rapid... Zanimljiv je podatak kako je u top 10 automobila u prva četiri mjeseca čak tri VW automobila – Golf, Polo i Passat koji čine 13,29 posto tržišta, a ako se rezultatima marke VW dodaju rezultati za Škodu Octaviju i Škodu Rapid, ispada da VW grupacija drži u top 10 čak 5 mjesta s 21,76 posto tržišta. Zanimljiv je i podatak kako je u travnju prodano samo 2 električna vozila i jedan hibrid. U četiri mjeseca registriran je 41 automobil s LPG (auto plin), 58 hibridnih vozila i 29 čistih električnih.
Najprodavaniji automobil u Hrvatskoj u četiri mjeseca 2015. je VW Golf (729 komada, 6,73 posto), druga je Škoda Octavia, a treća Opel Astra, te Dacia Sandero, Opel Corsa, VW Polo, Škoda Rapid... Zanimljiv je podatak kako je u top 10 automobila u prva četiri mjeseca čak tri VW automobila – Golf, Polo i Passat koji čine 13,29 posto tržišta, a ako se rezultatima marke VW dodaju rezultati za Škodu Octaviju i Škodu Rapid, ispada da VW grupacija drži u top 10 čak 5 mjesta s 21,76 posto tržišta. Zanimljiv je i podatak kako je u travnju prodano samo 2 električna vozila i jedan hibrid. U četiri mjeseca registriran je 41 automobil s LPG (auto plin), 58 hibridnih vozila i 29 čistih električnih.
U lošim rezultatima novih registracija vozila zanimljivo je kako premium segment dobro prolazi. Dakle skuplji automobili bilježe u travnju dosta velik rast prodaje, BMW je prodao u travnju 119 vozila što je skoro dvostruko više nego na uobičajene mjesečne količine, raste i Audi koji je u travnju prodao 138 vozila, a i u Mercedesu trljaju ruke sa 79 prodanih vozila. Kaže se, dok nekom ne smrkne drugom ne svane, pa tako stagniraju marke kao što su Hyundai (samo 49 vozila u travnju) i Renault (samo 144 u travnju). Trenutačno stanje hrvatskog tržišta možemo slobodno opisati kao - Bogati kupuju premium, a siromašni gledaju!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.