„Nisu svi spremni za električni pogon. Trebamo nešto drugo da uvjerimo kupca“
Kina je i dalje daleko najveće tržište BYD-a , ali tvrtka je jasno dala do znanja da je globalna prisutnost sljedeći korak. Da bi se pozicionirala kao ozbiljan konkurent etabliranim brendovima u Europi, potrebno joj je više od dobrih električnih automobila. Jača prodajna mreža i, što je ključno, šira ponuda plug-in hibrida ključni su dijelovi koji još uvijek nedostaju BYD-ovoj europskoj slagalici.
Trenutačno je BYD-ov europski portfelj plug-in hibrida oskudan. Jedini auto s ovim pogonom koji BYD sada nudi u Europi je SUV iSeal U DM-i. Ali to će se uskoro promijeniti jer BYD mijenja pristup. Na nedavnom događaju u Stuttgartu, Maria Grazia Davino, regionalna direktorica BYD-a zadužena za nekoliko srednjoeuropskih tržišta, potvrdila je planove za dovođenje barem još dva plug-in hibrida u Europu ove godine. Njemačka je jedno od ključnih ciljnih tržišta.
„Nisu svi spremni za električni pogon. Trebamo nešto drugo da uvjerimo kupca“, rekla je Davino za Reuters. „Svaki mjesec pronalazimo najbolju ravnotežu između onoga što kupac želi i onoga što distribuciju čini uspješnom. U bliskoj budućnosti imat ćemo dva stupa: jedan potpuno električni, a drugi DM-i.“
BYD trenutačno podliježe carinama EU-a na uvoz električnih vozila iz Kine, ali već poduzima korake kako bi ublažio utjecaj. Novi proizvodni pogoni u Mađarskoj i Turskoj proizvodit će dobar dio vozila namijenjenih Europi, što će tvrtki pomoći da izbjegne te dodatne troškove.
Iako europska prodaja nije porasla tako brzo kako je BYD želio, postoje znakovi poboljšanja. Tijekom prvog tromjesečja 2025. BYD je prodao više od 37.000 vozila diljem Europe, što je povećanje od oko 8500 automobila u odnosu na prvo tromjesečje 2024. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.