Riječ je o najbržem vremenu na dionici od 1/4 milje, odnosno 402 metara za jedan cestovni auto
Nakon što je prije tri mjeseca Pininfarina Battista postavio svjetski rekord za najbrže ubrzanje cestovnog automobila, sada je pao još jedan rekord. Ironično, Battista, koji je zapravo "prepakirana Rimac Nevera" srušio je rekord hrvatskog hiperautomobila. Riječ je o najbržem vremenu na dionici od 1/4 milje, odnosno 402 metara za jedan cestovni auto. Rimac Nevera je taj rekord do sada držala s impresivnih 8 sekundi i 58 stotinki, no Battista je to poboljšao za tri stotinke tako da novi rekord sada iznosi 8 sekundi i 55 stotinki.
Električni hiperautomobil s hrvatskim genima već se pokazao serijskim automobilom s najbržim ubrzanjem kada je poletio od nule do 60 milja na sat (96 km/h) za 1,79 sekundi, do 100 km/h za 1,86 sekundi i 200 km/h za 4,75 sekundi na testnoj stazi Nardo u Italiji prošle godine. Al sada su tim dostignućima dodani i rekordi na četvrt milje i pola milje.
Pininfarina se udružio s Autocar India kako bi mjerili ubrzanja Battiste u indijskom testnom postrojenju Natrax ranije tijekom ovog mjeseca, koristeći VBOX opremu za bilježenje ubrzanja i najveće brzine. Stroj s četiri motora i 1927 KS i 2.340 Nm koristio je gume Michelin Pilot Sport Cup 2R da bi dosegao oznaku od četvrt milje za 8,55 sekundi i oznaku od pola milje za 13,38 sekundi.
Ipak, ne očekujte da ćete naći bilo koji od ovih rekorda u sljedećem izdanju Guinnessove slavne knjige. Nije ih ratificirala Guinnessova knjiga rekorda, već Federacija automoto sportskih klubova Indije (FMSCI). Ali bez obzira na to tko je mjerio, Battista je jedan ozbiljno brz automobil.
Još dok je razvoj Nevere bio u povojima Rimac je kompletnu tehnologiju svojeg električnog hiperautomobila "posudio" Pininfarini. Talijanska dizajnerska tvrtka je oko Rimčevog pogona izgradila svoju karoseriju i napravila svoj automobil Battista. Pininfarinin hiperautomobil će uskoro u prodaju, a sada je jasno da je po performansama nadmašio samu Neveru. Pininfarina za sve te rekorde najviše može zahvaliti pogonu iz Rimac Nevere. Automobil ima četiri električna motora i ukupnu snagu od nevjerojatnih 1927 KS. Rimac je također proizveo bateriju za ovaj automobil. Njen kapacitet je 120 kWh. Automobil se ručno radi u tvornici Pininfarine u Italiji, a proizvest će 150 primjeraka, isto kao i Rimac Nevera.
Nakon što mu je Battista oteo gotovo sve rekorde koje je postavio Rimcu preostaje jedino utješni naslov najbržeg cestovnog električnog auta na svijetu kada je u pitanju maksimalna brzina. Prošle godine Rimac je u Njemačkoj postigao rekord od 412 km/h. Pininfarina Battista je u Indiji jurio "tek" 358 km/h.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.