Početna Novosti 116 pregleda

Pun pogodak: Prodano milijun Toyoti C-HR U Europi

FOTO: Toyota

Dizajn C-HR-a se pokazao punim pogotkom, tako da je Toyota od tada usvojila mnogo "razigraniji" dizajnerski pristup i za svoje druge automobile

Početkom 2016. Toyota je iznenadila automobilski svijet netipično "razigranim", maštovitim i modernim modelom C-HR. Bio je to velik odmak od tada prilično konzervativno oblikovanim modelima ovog proizvođača. Njegov upečatljiv izgled pozitivno je transformirao percepciju Toyote u Europi. Kupci su odgovorili pozitivno, pri čemu je više od polovice njih kao glavni razlog kupnje navelo dizajn automobila. To je doprinijelo činjenici da je Toyota C-HR postao Toyotin najuspješniji model u privlačenju novih kupaca u Toyotu. 

Hibridna vozila | Author: Toyota foto: Toyota

Dizajn C-HR-a se pokazao punim pogotkom, tako da je Toyota od tada usvojila mnogo "razigraniji" dizajnerski pristup i za svoje druge automobile, a C-HR je u međuvremenu postao bestseler. Toyota je sada ponosno objavila kako je nakon manje devet godina na tržištu prodala milijun primjerak C-HR-a u Europi.

Author: Toyota foto: Toyota

S modelom C-HR Toyota je 2016. odgovorila na sve veću popularnost SUV-crossovera. Model iz 2016., koji je svakako bio vrlo odvažno dizajniran za Toyotu, bio je serijska verzija koncepta C-HR prikazanog 2014. godine. 

TESTIRALI SMO Test Toyote C-HR: Atraktivni talent za najmanju potrošnju goriva

Ove godine je na tržište stigla druga generacija modela C-HR, s još ekscentričnijim dizajnom od prethodnika. Za razliku od prve generacije, trenutačni C-HR dostupan je i kao plug-in hibrid, a ostala tri pogona u ponudi su hibridi. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.