Najcjenjeniji njemački automobilski magazin Auto Motor und Sport objavio je članak u kojem uvelike kritiziraju njemačku automobilsku industriju i njihov smjer s električnim automobilima
Najcjenjeniji njemački automobilski magazin Auto Motor und Sport objavio je članak u kojem uvelike kritiziraju njemačku automobilsku industriju i njihov smjer s električnim automobilima. U članku naslovljenom "Nitko ne želi njemačke električne aute" ističe se da, unatoč pompoznim premijerama i ulaganjima u električne automobile, nakon 15 godina njemačkog truda oko elektromobilnosti vlada "mamurno raspoloženje".
Ni jedan cilj nije postignut, navode u članku i nabrajaju: mnogi automobili su kasnili ili kasne na tržište; njemačka vlada je planirala imati 15 milijuna električnih automobila na njemačkim cestama 2030., a mnogo je izglednije da će ih biti samo 7 milijuna; specijalist za baterije CATL zatvara treću tvornicu baterija u Njemačkoj jer je potražnja za električnim automobilima VW-a slaba; VW trajno priprema tvornicu u Zwickauu za rad u dvije smjene umjesto rada u tri smjene zbog slabe prodaje električnih automobila; u pripremi su daljnja otpuštanja privremenih zaposlenika; VW masovno snižava cijene električnih auta...
Je li prodaja usporena jer njemački proizvođači automobila, razmaženi automobilima s benzinskim i dizelskim motorima, samo polovično slijede strategiju električnih automobila, pitaju se u AMS-u i odmah odgovaraju - ne. Ako pitate Mercedesovog šefa razvoja Markusa Schäfera ili Audijevu direktoricu prodaje Hildegard Wortmann, dobit ćete odgovor da su jasno predani e-mobilnosti, navodi se u članku.
Auto Motor und sport navodi i da sintetička goriva ne igraju nikakvu ulogu u svijetu ideja njemačkih proizvođača jer bi daljnja ulaganja u druge tehnologije samo napravila dublje rupe u njihovim ionako "gotovo praznim džepovima". Ali svatko tko ima dublji uvid u scenu može shvatiti kako se životni vijekovi za tradicionalne motore s unutarnjim izgaranjem ponovno produžuju i kako prethodno neplanirana ažuriranja određenih već otpisanih modela pronalaze svoj put u proizvodne planove proizvođača.
Kako bi se postigli dogovoreni klimatski ciljevi, promet je potrebno dekarbonizirati. Čisto električni brendovi poput Tesle stoga će naporno raditi na razvoju električnih vozila koja su lakša nego prije, koriste materijale koji zahtijevaju manje sirovina i postižu veće domete s bržim brzinama punjenja. Tvrtke koje propuste ovaj trend riskiraju da ih vlak vremena u potpunosti pregazi. U svakom slučaju, postoji dovoljno razloga za zabrinutost s obzirom na recentno slabljenje inovativne snage njemačke automobilske industrije, zaključuje Auto Motor und Sport.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.