"Trenutno nismo na pravom putu ako želimo imati 100 posto potpuno električna vozila do 2035. godine. Primjerice, hibridna vozila koja koriste e-goriva također moraju dobiti priliku na tržištu..."
Renault je jedan od proizvođača s najsnažnijim fokusom na elektromobilnost. Francuska tvrtka jedna je od rijetkih kompanija koja pored većih i skupljih modela mnogo nade polaže i na male "jeftine" električne automobile. Renault 5 uskoro stiže na tržište, a nakon njega, iduće godine stiže i električni Twingo koji bi trebao koštati manje od 20.000 eura.
Međutim, plan oko ovog auta nije prošao kako su se nadali. Propala je suradnja s Volkswagenom, koji je na kraju odučio da bi radije sam razvio jeftini električni automobil.
Kako prenose mediji, Renaultov direktor Luca de Meo u razgovoru za "Handelsblatt" nije pokazao razumijevanje za prekid suradnje. U razgovoru je također istaknuo da ne vjeruje da sami baterijski električni automobili mogu otvoriti put e-mobilnosti, čime je "dolio još malo benzina" na vatru rastuče skepse o budućnosti električnih automobila.
Ono što de Meo posebno zahtijeva je više fleksibilnosti pri gašenju motora s unutarnjim izgaranjem. Trenutno nismo na pravom putu ako želimo imati 100 posto potpuno električna vozila do 2035. godine. Primjerice, hibridna vozila koja koriste e-goriva također moraju dobiti priliku na tržištu.
Zaokret prema e-mobilnosti može se postići samo uz otvorenost prema tehnologiji. De Meo upozorava: "Kad igrate rulet, ne biste se trebali staviti sve na jedan broj." Prema njegovim riječima, elektromobilnost je “samo jedno od rješenja”.
Za šefa Renaulta nema sumnje da je elektrifikacija automobila dio napretka, ali ovaj korak zahtijeva vrijeme. Za potpunu promjenu e-mobilnosti trebat će najmanje dvadeset godina, tvrdi de Meo.
Zaokret će uspjeti samo ako proizvođači automobila tijekom procesa ne zaborave svoje kupce. "Moramo smanjiti troškove i proširiti infrastrukturu za punjenje mnogo brže. Pristupačna zelena električna energija važan je preduvjet", zaključio je de Meo.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.