Tehnološki je unaprijeđen novim sustavima pomoći vozaču, naprednijim infotainment sustavom s brojnim opcijama povezivosti, a novost je i 1.5 TSI motor sa sustavom deaktivacije cilindara
Upravo prisustvujemo hrvatskoj premijeri obnovljene Golf "sedmice" koja donosi novu ponudu motora, virtualni kokpit, novi mjenjač te brojne sigurnosne sustave pomoći vozaču.
U odnosu na dosadašnji izgleda drukčije jer ima nove odbojnike i svjetlosne elemente, a osvježen je paletom boja. Što se tiče mehaničkih komponenti novost je 1.5 TSI turbobenzinski motor s četiri cilindra i 150 KS, koji ima tehnologiju deaktivacije dva cilindra (prema potrebi) i prosječno troši 4,9 litara benzina.
U ponudi su još turbobenzinci 1.0 TSI (85 i 110 KS), 1.8 TSI (180 KS) u Alltrack izvedbi i 2.0 TSI (230 KS) u GTI-ju. Od dizelskih na raspolaganju su 1.6 TDI (115 KS) i 2.0 TDI (150 KS i 184 KS). Također, svi DSG mjenjači sada su sa sedam stupnjeva prijenosa umjesto s dosadašnjih šest, što smanjuje potrošnju za 0,3 litre. Najviše promjena zadesilo je sigurnosne i sustave pomoći vozaču, poput Traffic Jam Assist sustava (dostupan samo uz DSG mjenjač), a pomoću njega Golf može voziti potpuno sam do brzine 60 km/h, samostalno kretati i zaustavljati se te se pritom zadržati u svojoj prometnoj traci.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.