Iako je u svijetu motocikala Hayabusa godinama bila kralicaj brzine, serijski najsnažniji terenac je u utrci ubrzanja 'pomeo pod' njome
Potkraj devedesetih godina Suzuki je Hayabusom potukao konkurenciju. Razvio je motocikl koji ima 202 konjske snage i tako napravio jedan od prvih primjeraka one vrste koju bi se moglo nazvati hipermotociklima. Ubrzava do 'stotke' samo tri sekunde i mnogi tvrde da je Hayabusa mogla postići brzinu čak 312 km/h.
No u posljednje vrijeme najveći trend su supersuvovi, a kralj tog segmenta je američki Jeep Grand Cherokee Trackhawk. Stvoren je najsnažniji i najbrži SUV s 'brutalnim' 6,2-litrenim motorom V8 koji razvija 707 konjskih snaga i 875 Nm okretnoga momenta. S obzirom na to da su ga razvijali isti inženjeri kao i Dodge Hellcat i Demon, ovaj SUV do 'stotke' stiže za 3,4 sekunde.
Iako Hayabusa svejedno ima malu prednost u ubrzanju, treba uzeti u obzir da je ovaj terenac iznimno razvijen za popularne američke utrke ubrzanja. Takav se pokazao i u ovoj utrci, jer kralj brzih motocikala jednostavno nije imao šanse od samog starta pa sve do kraja. Cijelu utrku pogledajte u videouratku iznad.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
renato
makka
loriman
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.