Osvježeni Volkswagen Golf bit će predstavljen početkom studenog kao dio nove strategije elektrifikacije modela njemačkog proizvođača
Iako je riječ o obnovi, najavljene tehnološke novosti su značajne, a prvenstveno se priča o novoj vrsti hibridnog pogona. Volkswagen je već radio na unapređenju MQB platforme prije izbijanja skandala u vezi s emisijama dizelskih motora. Njihov cilj je smanjiti troškove proizvodnje arhitekture, koju mnogi analitičari ocjenjuju previše kompliciranom za cjenovni rang vozila za koja se koristi.
Golfov novi hibridni benzinsko-električni pogon temeljit će se na trocilindarskom jednolitrenom turbo agregatu u kombinaciji sa generatorom i kompresorom na električni pogon. Za razliku od konvencionalnog hibridnog sistema čiji je dio klasični električni agregat, ova vrsta hibridnog pogona pruža podršku benzinskom motoru preko generatora u situacijama kad je potrebna dodatna snaga, odnosno okretni moment. Kad automobil usporava, aktivira se funkcija obnove energije, koja se koristi i za napajanje manjeg kompresora.
Na taj se način osigurava pojačavanje performansi motora od veoma niskog broja okretaja. Ovakav oblik električne asistencije omogućuje hibridnom pogonu da koristi malolitreni benzinski agregat, ali da pruži dobre perfomanse i nisku potrošnju goriva. Ovaj pogonski sklop znatno je jeftiniji za proizvodnju jer ne koristi motor veće zapremine niti skupe litij-ionske baterije. Najavljene su i značajne izmjene u unutrašnjosti, s uvođenjem komandi pokretima za krovni prozor, medijske sadržaje i klimu, kao i ugradnjom virtualnog kokpita, po uzoru na Audi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.