Iako promjene nisu odmah vidljive na prvi pogled, u stvarnosti se T-Cross poprilično promijenio
Prošlo je već gotovo pet godina od svjetske premijere volkswagen T-Crossa i više od četiri godine od kada je ovaj model stigao na hrvatsko tržište. Bez obzira na odličnu prodaju polako je već bilo krajnje vrijeme za redizajn najmanjeg VW SUV-a. Volkswagen oko redizajna nije previše "filozofirao" niti se odlučio na neke drastične promjene: auto je dobio suptilno osvježenje izgleda, novu opremu i neke promjene u interijeru.
Iako promjene nisu odmah vidljive na prvi pogled, u stvarnosti se T-Cross poprilično promijenio. Duljina je narasla za 3 cm na 414 cm. Sprijeda je automobil dobio blago izmijenjenu masku hladnjaka i potpuno promijenjen odbojnik. Sve verzije opreme sada imaju LED prednja svjetla kao standard, a u ponudi su i Matrix IQ. Light LED svjetla.
Novosti ima i straga: stražnja svjetla su dobila novu grafiku, a promijenjen je i odbojnik što izgled stražnjeg dijela čini malo agresivnijim. Auto je također dobio i tri nova dizajna naplataka, a ponuda boja je proširena uvođenjem "Grape Yellow", "Clear Blue Metallic" i "Kings Red Metallic" boja.
U unutrašnjosti je najviše pažnje posvećeno kvaliteti. Armaturna ploča je dodatno dorađena i opremljena novim materijalima i presvlakama mekanim na dodir. Sve verzije sada imaju serijske digitalne instrumente, dok je dodirni zaslon veličine 8 inča u slabijim i 9,2 inča u top varijanti opreme. U oba slučaja, infotainment softver je ažuriran i tu su nove dodirne kontrole klima uređaja.
Prtljažnik se nije mijenjao te je ostao obujma između 385 i 455 litara, ovisno o položaju stražnje klupe koja se može pomicati za 140 milimetara naprijed-nazad. Preklapanjem sjedala dostupno je i do 1.281 litara prtljažnog prostora.
Što se motora tiče, T-Cross je i dalje dostupan u tri benzinske verzije. Prve dvije varijante rade s 1,0-litrenim trocilindrašem koji razvija 95 i 116 KS. Dok je slabija varijanta motora nepromijenjena, snažnija sada ima 6 KS više nego kod prethodnog modela. Treći turbobenzinac u ponudi je 1,5-litreni četverocilindraš koji razvija 150 KS i opremljen je aktivnim upravljanjem cilindrima i turbopunjačem s varijabilnom geometrijom turbine.
Najjači motor ima 7-stupanjski DSG kao standard, dok je kod modela sa 116 KS DSG opcija. Najslabiji model dolazi samo uz šesterostupanjski ručni mjenjač. Svi modeli imaju prednji pogon, a pogon an sve kotače i dalje nije u ponudi.
Redizajnirani T-Cross stići će u salone od početka 2024. godine. Nudit će se razine opreme Life, Style i R-Line. Cijene još nisu objavljene, ali ne bi trebale biti mnogo više od cijena aktualnog modela koji u Hrvatskoj trenutno kreće od 21.089 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.