Novi Cayenne Turbo E-Hybrid je najsnažniji ali nije i najbrži Porscheov SUV ikada
Porsche je predstavio novi Cayenne Turbo E-Hybrid, najsnažniji i najbrži SUV ove marke u povijesti. Novi auto razvija 739 KS i 950 Nm okretnog momenta. To je 59 KS i 50 Nm više nego u prethodnom Cayenneu Turbo S E-Hybrid, no još uvijek nešto manje od BMW-a XM Label Red koji ima 749 KS i 1000 Nm. No s 200 kg manjom masom Cayenne ima jedan veliki adut u borbi protiv BMW-ovog hibridnog "čudovišta".
Performanse novog Porschea obaraju s nogu. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je s 3,7 sekundi na razini superautomobila, a maksimalna brzina iznosi ponosnih 295 km/h. No novi hibrid ipak nije najbrži Cayenne u povijesti. Nešto bolje performanse ima Cayenne Turbo GT s konvencionalnim pogonom i 640 KS koji do 100 km/h ubrza za 3,3 sekunde i postiže okruglih 300 km/h, no taj model nije dostupan na europskom tržištu.
Pogon novog Cayenne Turbo E-Hybrida se temelji na poznatom V8 biturbo motor s obujmom od četiri litara. Motor razvija 599 KS, a njemu pomaže električni motor koji razvija dodatnih 176 KS. Kapacitet baterije iznosi 25,9 kWh što bi velikom SUV-u trebalo omogućiti 82 kilometra dosega na struju. Maksimalna snaga punjenja je 11 kW, što znači da se baterija može napuniti za dva i pol sata.
Automobil dolazi serijski sa sofisticiranim zračnim ovjesom i Porsche Torque Vectoring Plus sustavom. U ponudi je i upravljanje na sva četiri kotača.
Vizualno se Cayenne Turbo E-Hybrid u odnosu na druge Cayenne razlikuje sprijeda s s većim usisnicima zraka i drugim detaljima na karoseriji, a unutra automobil, između ostalog ima GT upravljač s grijanjem i kožna sportska sjedala podesiva u 18 smjerova.
Kako to obično biva, Porsche je odmah ponudio i posebnu izvedbu koja nudi još više performansi i agresivniji izgled. Po uzoru na Cayenne Turbo GT ovaj je hibrid dobio GT paket koji objedinjuje sve "sastojke" Turbo GT-a, osim pogona. Uz GT paket auto dobiva 10 mm spušten ovjes, keramičke kočnice, izravniji upravljač te šire gume. Kao dodatna opcija nude se i posebni GT 22-inčni kotači sa sportskim gumama.
Izvana GT paket doslovno pretvara automobil u Turbo GT, s modificiranim prednjim branikom, crnim proširenjima lukova kotača, karbonskim bočnim pločama na krovnom spojleru, središnje postavljenim ispušnim cijevima, stražnjim difuzorom od karbona te krovom od istog materijala.GT paket donosi i poboljšane performanse. Ubrzanje do 100 km/h traje 3,6 sekundi, a najveća brzina iznosi 305 km/h.
Novi najsnažniji Cayenne se već sada može naručiti, a u Njemačkoj košta od 176.324 eura do 208.454 eura za najskuplju verziju s GT paketom. Cijene za hrvatsku još nisu objavljene.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.