Početna Auto 411 pregleda

DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista

Subaru Impreza
Vidi galeriju 1/8
DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista DVOBOJ: Različiti kao nebo i zemlja, a cijena ista

Usporedili smo novu Nissan Micru 1.2 i Subaru Imprezu 2.0 iz 2010. Novo je uvijek novo, reći će mnogi, ali je Subaru Impreza sinonim kvalitete, pa i u dobi od šest godina

KVALITETA UNUTRAŠNJOSTI

MICRA

Za vozača i putnika u Micri nema problema glede prostora, štoviše sprijeda je iznimno udobna. Straga je mjesta znatno manje, a i prtljažnik je obujma samo 265 litara. Dizajn unutrašnjosti je zanimljiv, a materijali su pomalo zastarjeli, ali otporni na habanje.

IMPREZA

Unutrašnjost Impreze uveliko je prostranija nego Micrina, ali nema modernih i mekih materijala kakve poznajemo iz europskih kompakata, no sve je japanski proračunato i funkcionalno. Plastični i dijelovi od tkanine su otporni, pa i nakon više godina korištenja Impreza može izgledati sjajno.

Subaru Impreza | Author: Subaru foto: Subaru

MOTORI I MJENJAČ

MICRA

Micru pokreće trocilindrični motor obujma 1.2 litre, s 80 KS, a dolazi u kombinaciji s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. S obzirom na masu od samo 925 kg Micra je živahna i brza, idealna je za gradske ulice, pa čak i za duža putovanja. Motor nije žedan, prosječno troši samo 5 litara.

IMPREZA

Impreza ima karakterističan i jedinstven benzinski boxer-motor s četiri cilindra. Obujam je dvije litre, a atmosferska izvedba razvija 150 KS. Ručni mjenjač ima šest stupnjeva prijenosa, a pogon je na sva četiri kotača. Sjajnih je voznih odlika, a sigurnost na skliskim cestama je neupitna.

Nissan Micra | Author: Nissan foto: Nissan

VOZNE OSOBINE

MICRA

Micrine su vozne osobine uzorne. Servo je lagan, a zahvaljujući dimenzijama Micra se spretno i lako smješta na uska parkirališna mjesta. S 14-colnim kotačima najmanji Nissan meko upija neravnine i pruža iznenađujuće visoku razinu udobnosti.

IMPREZA

Iako nije riječ o VRX ili STI izvedbi, Impreza u vožnji otkriva svoje relijaške gene. Ovjes je tvrdo podešen, gume su niskog profila, a pogon je na sve kotače. Uz izravan upravljački sustav, pravi je vozački automobil, a 150 KS itekako su dostatni za urnebesnu jurnjavu cestama.

Subaru Impreza | Author: Subaru foto: Subaru

TROŠKOVI ODRŽAVANJA

MICRA

Micra ima trogodišnje jamstvo, nadoplatom 2995 kuna petogodišnje, a s još 925 kuna sedmogodišnje. Novi auto s pouzdanim motorom odlična je kupnja i jamac dugogodišnjeg korištenja bez poteškoća. Cijene servisa i redovitog održavanja su prihvatljive.

IMPREZA

Subaru je sinonim vrhunske kvalitete, problema ne bi trebalo biti, posebice kod verzije bez turbopunjača, jer motor i pogonski sklopovi nisu toliko opterećeni. Održavanje Impreze skuplje je nego Nissan Micre. No, ne zovu je bez razloga japanskim Mercedesom.

Nissan Micra | Author: Nissan foto: Nissan

TEHNIČKI PODACI

MICRA

Motor/obujam/snaga: 3 cilindra, benzinski - 1198 cm3 - 59 kW/80 KS

Mjenjač/moment/ubrzanje: ručni, 5 stupnjeva - 110 Nm pri 4000 - 13,7

Najveća brzina/potrošnja/emisija CO2: 170 km/h - 5,0 l/100 km - 115 g/km

Cijena: 77.350 kuna

IMPREZA

Motor/obujam/snaga: 4 cilindra, benzinski - 1995 cm3 - 110 kW/150 KS

Mjenjač/moment/ubrzanje: ručni, 6 stupnjeva - 196 Nm pri 4200 - 10,5

Najveća brzina/potrošnja/emisija CO2: 193 km/h - 7,9 l/100 km - 176 g/km

I POBJEDNIK JE... IMPREZA!

Unatoč šestoj godini na cestama rabljena Impreza pobjeđuje novi automobil. Razlog su kompaktne dimenzije, snažniji motor i pogon na sve kotače, te vrhunske vozne odlike. Micra za istu cijenu pruža samo osnovni paket opreme i bazni 1.2 benzinski motor s tri cilindra.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.