Interijer donosi pametna modularna rješenja i prostranost koja nadilazi očekivanja, a a dostupna će biti dva pogonska sklopa
Hyundai je proširio svoju ponudu električnih automobila s novim Isterom koji je ujedno i najmanji i najjeftiniji Hyundai na struju. Novi model je upravo stigao u Hrvatsku, a predstavljen jučer u urbanom pop-up showroomu u zagrebačkom Z centru.
Novi model zapravo je električna verzija modela koji se do sada prodavao samo u Koreji, mini SUV-a Casper, no napravljene su opsežne modifikacije na dizajnu te na konstrukciji i tehnologiji automobila. Inster je posudio mnogo od Casperovog dizajna, ai mu je dodao masovnije odbojnike i druge detalje koji automobilu daju pomalo "terenski izgled". Tu je i zatvorena maska, a promijenjena su i prednja dnevna te stražnja svjetla kojima Inster podsjeća na Ioniq 5.
No Inster je daleko od puke "kopije" Caspera jer je osjetno veći od njega. Konkretno duži je 23 cm i ima 18 cm veći međuosovinski razmak. Spada u A-segment, dugačak je 383 cm, širok 161 cm i visok 158 cm, s međuosovinskim razmakom od 258 cm. Time je ujedno i uvjerljivo najmanji Hyundaijev SUV.
Interijer donosi pametna modularna rješenja i prostranost koja nadilazi očekivanja. Auto ima dva zaslona od 10,25 inča, jedan za instrumente, a drugi dodirni, a ovisno o opremi, može imati bežično punjenje mobitela, LED ambijentalno osvjetljenje u 64 boje, grijana prednja sjedala, krovni otvor i sveobuhvatan paket sustava za pomoć u vožnji.
Sva sjedala mogu se preklopiti, a drugi red s dva odvojena sjedala je također klizni od srednje razine opreme. Prtljažnik ima kapacitet od 280 litara, koji se pomicanjem stražnjih sjedala može proširiti na 351 litru.
Inster bit će dostupan s dva pogonska sklopa. Početni model ima električni motor sa 96 KS i te bateriju kapaciteta 42 kWh (39 kWh neto) što je dovoljno za 327 km dosega po WLTP-u. Drugu verziju pokreće snažniji elektromotor od 114 KS u kombinaciji s malo većim paketom baterija kapaciteta 49 kWh (46 kWh neto). Doseg ove verzije je 370 km, ubrzanje do 100 km/h traje 10,6 sekundi, a maksimalna brzina je 150 km/h.
Zahvaljujući mogućnosti brzog punjenja od 120 kW, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto za 30 minuta, a na AC punjaču je maksimalna snaga punjenja od 11 kW.Tu je i V2L (Vehicle to load) funkcija koja omogućuje punjenje i pokretanje vanjskih uređaja što je posebno praktično za kampiranje i slične aktivnosti u prirodi.
„Hyundai neprestano pomiče granice u razvoju električne mobilnosti, a ovaj model predstavlja još jedan važan korak prema stvaranju pristupačnih, ali tehnološki naprednih vozila za suvremene vozače“, izjavio je Domagoj Burić, Country Manager Hyundai Hrvatska.
Novi Inster se u Hrvatskoj nudi u tri razine opreme: Urban, Smart i Ultra. Već u osnovnoj opremi dolazi s ranije spomenutim zaslonima, navigacijom, kamerom za vožnju unatrag i automatskim klima uređajem. Cijena osnovnog modela je 23.890 eura čime Inster postaje jedan od najjeftinijih električnih auta na našem tržištu. Najskuplja verzija s opremom Ultra, snažnijim motorom i većom baterijom košta od 29.890 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.