Početna Auto 2547 pregleda

Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice"

1
Vidi galeriju 1/17
Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice" Usporedili smo i istražili razlike između novoga i starog Golfa "sedmice"

Na prvi se pogled ne razlikuju puno, no kada se malo bolje zagledamo primjetna je velika razlika između dviju "sedmica", počevši od svjetala i branika...

Započnimo od stavke koja se lako uoči, a to su svjetla. Novi, redizajnirani Golf serijski je opremljen stražnjim LED svjetlima, a izvrsna opcijska prednja svjetla u LED tehnologiji puni su pogodak, za razliku od "običnih žarulja". Također, nov je prednji branik koji sada izgleda agresivnije i profinjenije zahvaljujući uzdužnoj kromiranoj "lajsni" te novim svjetlima za maglu. 

1 | Author: Auto start foto: Auto start 1 | Author: Auto start foto: Auto start

 U unutrašnjosti Golf je doživio značajne promjene, od kojih je najznačajniji virtualni kokpit koji prikazuje najbitnije putne informacije, navigaciju, multimediju itd., a uvelike pojačava ukupni dojam i daje dozu luksuza kakav ima veći Passat. Također, nov je i veliki LCD, sada opremljen soft-touch vanjskim tipkama i novim infotainment sustavom kojim se može upravljati gestama. 

1 | Author: Auto start foto: Auto start 1 | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Motori i mjenjač posve su novi, a naš je testni primjerak krasio 1,0-litreni turbobenzinac sa 110 KS, čiji je raspored snage ravnomjeran i uglađen te na prvu uopće ne daje do znanjakako je ispod poklopca jednolitreni motor s tri cilindra. Automatski 7-stupanjski DSG mjenjač bolji je nego ikada i omogućava ovome trocilindričnom Golfuda pojuri do velikih 215 km/h, što je više nego impresivno imajući na umu kako je riječ o 110 KS snažnom autu. Vozne značajke su za Golf karakteristično dobre. Sa 17-inčnim kotačima ovaj je automobil poprilično luksuzan i udoban, osobito za prelaska preko neravnina.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Straga je, osim svjetala, novi su i difuzor koji simulira dvije kromirane ispušne cijevi te novi branik koji sada daje dojam agresivnosti.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Sveukupno možemo reći kako je novi Golf isti, ali potpuno drugačiji nego "stari", zahvaljujući ponajviše promijenjenom izgledu, većoj količini najsuvremenije tehnologije te novim benzinskim i dizelskim motorima. Ponuda novoga redizajniranog Golfa započinje cijenom 129 tisuća kuna za osnovni Trendline paket i 1,0-litreni benzinaski motor.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.