Početna 38 pregleda

Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016.

Honda NSX
Vidi galeriju 1/12
Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016. Honda NSX od 581 KS i to hibrid - spremna za Pariz 2016.

Jeste li jedan od ljubitelja «japanaca» koji se barem jednom u zadnjih desetak godina zapitao kad će nova NSX? U tom slučaju, čekanju je stigao kraj, nova Honda NSX stiže na jesen...

Sjećamo li se Hondinog revolucionarnog bolida '90-ih godina kojim je direktno konkurirala V8 Ferrarijima prošlog stoljeća? Istog onog na čijem je razvoju sudjelovao i legendarni Ayrton Senna? Ne bez razloga Japanci i dalje vežu ovaj sportski auto za najboljeg pilota F1 svih vremena.

Novina je njen pogon. Na sveopće iznenađenje stiže hibrid! I to kao kombinacija rasnog V6 benzinskog agregata od 3.5 litara kojemu u maksimalnom ispucavanju 507 konja pomažu dva turbo punjača, sa čak tri elektromotora. Dva od 37 konja spojeni su na prednju osovinu i osim temeljne uloge smanjenja emisije štetnih plinova tu su da pomažu prvom SH-AWD sustavu na tržištu super automobila. Sve s ciljem optimalnog upravljanja raspodjele snage u svim situacijama. Treći je elektromotor snage 48 KS, spojen direktno na radilicu V6 motora, a osigurava popunjavanje krivulje momenta benzinskog motora kada za to postoji potreba.

Kada je originalna Honda NSX stupila na scenu davne 1989. godine, ponudila je performanse i izgled superautomobila te kvalitetu, ergonomiju i mogućnost svakodnevnog korištenja o kojoj rivali nisu mogli niti sanjati. Čini se da nova Honda NSX ne planira biti još jedan nastavak koji zauvijek ostane u sjeni originala. Najnovije tehnologije, provjeren položaj motora i mjenjača, niska masa, kruta aluminijska šasija te više nego dovoljno snage recept su za još jedan bezvremenski uspjeh japanskog proizvođača. Hondini inženjeri pobrinuli su se da sva ova tehnologija bude optimalno konstruirana i pozicionirana u svrhu poboljšanja dinamičkih karakteristika automobila – sve što je teško nalazi se na najnižem mogućem mjestu te što bliže centru vozila.

Nova Honda NSX dizajnom može stajati bok uz bok svojim glavnim konkurentima – Audi-u R8 te McLaren-u 650S. Niska linija, agresivni bočni otvori za hladnjake te LED osvjetljenje posvuda odskaču od Hondinog uobičajenog konzervativnog dizajna. Nova NSX još je atraktivnija kada se na umu drži činjenica da u svakom pogledu forma slijedu funkciju te da na automobilu ne postoji niti jedna površina niti detalj koji nije usmjeren poboljšanju performansi. Čak su i brisači vjetrobrana aerodinamički optimizirani da bi generirali negativni uzgon! U svakom slučaju, ako imate 155.000 eura, pametna je to oktanska investicija.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.