Najviše novih automobila lani je u Hrvatskoj prodao Volkswagen – 8932, najpopularniji model ukupno bila je Škoda Octavia. Benzinci su zauzeli 54,9 posto tržišta
Prošle je godine u Hrvatskoj prodan 60.041 novi putnički automobil, što je 18,3 posto više nego godinu prije kad ih je prodano 50.769, podaci su agencije Promocije plus, koji se temelje na evidenciji Ministarstva unutarnjih poslova. U prosincu su put do kupca 'pronašla' 2412 vozila, što je rast 12,4 posto u odnosu na prosinac 2017.
Najviše novih automobila lani je u Hrvatskoj prodao Volkswagen – 8932, s udjelom u ukupnoj prodaji od 14,9 posto, drugi je Renault s 5805 auta i udjelom 9,7 posto, a treća Škoda s 5293 komada i udjelom 8,8 posto. Opel je s 5212 vozila na četvrtome mjestu (udjel 8,7 posto), a peti je Suzuki (3794, udjel 6,3 posto).
Hrvatski su građani, uz ostalo, tijekom 2018. kupili i 1804 nova Audija, 1487 BMW-a te 1216 Mercedesa i 85 Porschea. Od "egzotičnih" marki Hrvati su se lani počastili trima Maseratijima, po jednim Ferrarijem i Lotusom, a vlasnika s hrvatskim pločicama dobio je i jedan Rolls-Royce. Ipak, najtraženiji prošlogodišnji modeli bili su hrvatskim džepovima bitno povoljniji automobili.
Najprodavaniji modeli u Hrvatskoj:
1. Škoda Octavia – 2981 vozila
2. Renault Clio – 2599 vozila
3. Volkswagen Golf – 2193 vozila
4. Volkswagen Polo – 2162 vozila
5. Suzuki Vitara – 1720 vozila
Vitara je najpopularniji auto među građanima
Prema pogonskome gorivu, prošle su godine prevladavali benzinci, u ukupnoj prodaji zauzeli su tržišni udio od 54,9 posto (32.940 vozila), dizelaši su na 42,7 posto udjela (25.618), a prodana su 834 hib hibrida, uz tržišni udjel od 1,4 posto. Udjel u ukupnoj prodaji od 0,8 posto imaju vozila na plin (504), a na začelju su vozila na električni pogon, kojih je prodano 145 i imaju udjel 0,2 posto.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.