Novi Sprinter je uz novi izgled i potpuno novu kabinu prvi put dobio i izvedbe s prednjim pogonom, a ovo je i prvi dostavni model čija rješenja označavaju početak digitalnoga doba
Mercedes-Benz Sprinter jedan je od najprodavanijih dostavnih modela svih vremena, a od 1995. ih je prodano više od 3,4 milijuna. Nova, treća generacija, dobila je novi izgled koji je sada uklopljen u dizajn putničkih modela. S obzirom na sve karoserijske izvedbe, dimenzije te mogućnosti pogona, novi Sprinter se nudi u više od 1700 izvedbi.
Novost je što se uza stražnji i pogon 4 x 4 sada nudi i prednji pogon. Motor je u vozilima s prednjim pogonom smješten poprečno, a u izvedbi sa stražnjim i pogonom 4 x 4 uzdužno. Izvedba s prednjim pogonom je lakša 50 kg i ima 80 mm niži utovarni rub.
U modele s prednjim pogonom se ugrađuje 2,1-litreni motor sa 114 ili sa 143 KS, a postoji i izvedba sa 177 KS, ali ona se ugrađuje samo u kamperske modele. U Sprintere sa stražnjim i pogonom 4 x 4 se također ugrađuje četverocilindrični 2,1-litrenii motor u izvedbama sa 114, 143 te 162 KS, ali i 3.0 V6 sa 190 KS. Ovo je jedini motor V6 u dostavnoj klasi u Europi.
Uz prednji pogon ide ručni mjenjač sa šest brzina te 9-brzinski automatski mjenjač, što je prvi slučaj ugradnje ovakvoga mjenjača u neki dostavni model. Izvedbe sa stražnjim i pogonom 4 x 4 također imaju 6-brzinske ručne mjenjače, ali je automatski mjenjač u ovome slučaju sa sedam brzina.
Ugrađena su bolja sjedala (opcijski s mogućnošću el. pomicanja), potpuno je promijenjen koncept pretinaca, nova je instrumentna ploča kao i višenamjenski upravljač. Najuočljivija stvar je veliki središnji zaslon odnosnosustav MBUX koji je debitirao u novoj A klasi te se našao i u Sprinteru. Veličina teretnoga prostora je do 17 kubičnih metara, a najveća dopuštena masa od 3,0 do 5,5 tona. Prodaja u Hrvatskoj počinje u lipnju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.