Prema tvrdnjama Lancie koncept Pu+Ra HPE prikazuje ono što će talijanski proizvođač planira ponuditi u do kraja ovog desetljeća
Pomalo zaboravljena talijanska Lancia konačno se pojavila s nečim novim vrijednim pažnje, pa makar i konceptnim autom. Prema tvrdnjama Lancie koncept Pu+Ra HPE prikazuje ono što će talijanski proizvođač planira ponuditi u do kraja ovog desetljeća, s naglaskom na originalan dizajn i električni pogon.
Pu+Ra znači čisto (pure) i radikalno (radical), dok je HPE dio u nazivu skraćenica od High Performance Electric. Zanimljivo, isti akronim korišten je 1970-ih za nešto sasvim drugačije. Tada je Lancia Beta nosila naziv HPE, a to je bila skraćenica od High Performance Estate (karavan).
Konceptni model je inspiriran legendarnim Stratosom što ej posebno vidljivo na stražnjem dijelu. Posveta Lancijama iz prošlosti je zelena boja koncepta. Najupečatljiviji dio dizajna koncepta je krov s kružnim dijelom za koji talijanska marka kaže da je inspiriran arhitektonskim elementima.
U u unutrašnjosti, koja izgleda izuzetno futuristički i daleko od nečega što bi moglo zaživjeti u serijskom automobilu, također je obilje okruglih elemenata koji su, prema Lanciji, čisti geometrijski element s jedne strane, a druge strane uobičajena pojava u tradicionalnim talijanskim domovima. Tu su i okrugli tepisi od prirodne vune na podu koncepta, okrugli stolić za kavu na središnjoj konzoli i krug na armaturnoj ploči, dok su prednja sjedala nastala pod jakim utjecajem klasičnih talijanskih kućanskih fotelja.
Ploče vrata prekrivene su materijalom pod nazivom Marm\More koji se sastoji od 50 posto mramorne prašine i reciklirane tkanine izrađene u prirodnim bojama. Materijal je mekan na dodir i vodootporan. U unutrašnjosti ej i jedan dio koji bi uskoro trebao zaživjeti u seriji. Riječ je o infotainment sustavu Sound Air Light Augmentation (SALA), koji radi uz HALL virtualno sučelje, omogućujući vozaču i suvozaču da prilagode unutarnje okruženje automobila svojim željama jednostavnim dodirom gumba ili koristeći svoj glas. Prema Lanciji, nadolazeći Ypsilon bit prvi serijski model koji će koristiti ovo sučelje.
Talijanski proizvođač automobila ne spominje previše detalja o potpuno električnom pogonskom sklopu koncepta, ali otkriva da nudi više od 700 kilometara dosega. Sličan pogon mogao bi se koristiti na budućim modelima Delte koja će se temeljiti na modularnoj platformi grupe Stellantis nazvanoj STLA. Platforma je namijenjena isključivo za električna vozila.
Krajem ove Godine iz Lancie nam dolazi i nešto konkretnije. Riječ je o novoj generaciji legendarnog gradskog Ypsilona koji će koristiti platformu aktualnog električnog Fiata 500 i nuditi se kao električni auto i plug-in hibrid.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.