Junior je trebao biti posljednji model Alfe s motorima na izgaranje, a svi budući modeli su trebali biti isključivo na struju
U posljednjih godinu dana gotovo svi svjetski proizvođači su se predomislili oko potpune elektrifikacije te su odgodili ili otkazali svoje planove oko toga. Alfa Romeo je posljednja marka koja je odustala od svog prvotnog plana napuštanja motora s unutarnjim izgaranjem.
Junior je trebao biti posljednji model Alfe s motorima na izgaranje, a svi budući modeli su trebali biti isključivo na struju. Novi cilj Alfe je sada "usvojiti višeenergetsku strategiju, nudeći benzinska, električna i plug-in hibridna vozila."
Automotive News citira šefa Alfa Romea za Sjevernu Ameriku Chrisa Feuella, koji je rekao da bi prisiljavanje trgovaca da prodaju samo električne automobile za samo nekoliko godina bilo previše restriktivno. "Imamo 110 trgovaca u našoj mreži u SAD-u i bilo bi im vrlo teško preživjeti s portfeljem samo električnih auta". Tvrtka i inače ima dovoljno problema, jer prodaja im je prošle godine u SAD-u pala za 19 posto na samo 8865 automobila.
Nejasno je li cilj za električnu budućnost od 2027. u Europi i dalje stoji, no čini se da su i od toga odustali. Još prije tjedan dana izvršni direktor Alfa Romea Santo Ficili je potvrdio u razgovoru za AutoWeek da će novi Giulia i Stelvio, koji su trebali biti isključivo električni, dobiti i hibridne pogonske sklopove. također, bivši izvršni direktor Jean-Philippe Imparato nedavno je rekao da Alfa može usvojiti raznolikiju ponudu pogonskih sklopova zadržavajući benzinske motore na duge staze, ako je to ono što kupci žele.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.