Početna Novosti 177 pregleda

Kupci električnih auta najgore ocjenjuju svoje prodavatelje

FOTO: Canva

Vlasnici električnih vozila na Googleu  ostavljaju puno više recenzija s jednom zvjezdicom za trgovce nego kupci drugih vrsta automobila

Američka Tvrtka Widewail pregledala je više od 800.000 Googleovih recenzija zastupstava i maloprodajnih mjesta u SAD-u i otkrila da se kupci električnih vozila žale mnogo više od onih koji kupuju benzinske i dizelske automobile. 

Sedam posto recenzija ostavljenih za zastupstva i prodavatelje svih automobila imalo je ocjenu od jedne zvjezdice. Kupci i vlasnici električnih vozila ostavili su dvostruko više (14 posto) recenzija s jednom zvjezdicom. Marke Tesla i Rivian, imaju recenzije s jednom zvjezdicom u čak 25 posto slučajeva. Dakle, vlasnici električnih vozila na Googleu  ostavljaju puno više recenzija s jednom zvjezdicom za trgovce nego kupci drugih vrsta automobila. 

“S obzirom na jačinu marke Tesla, visoku viralnost i vrhunske ocjene renomiranih potrošačkih medija, bilo je iznenađujuće vidjeti da njihove recenzije na Googleu otkrivaju tako visok postotak nezadovoljnih kupaca”, rekao je Matt Murray, izvršni direktor Widewaila.

Iako je istraživanje pokazalo da je veći kupaca električnih vozila frustriran ljudima koji ih prodaju, postoje neki olakotni faktori za prodavatelje električnih vozila: vozači električnih vozila ostavljaju manje recenzija.

Na primjer, Teslini maloprodajni i servisni centri u prosjeku dobivaju samo 2,6 ocjena mjesečno, u usporedbi s prosjekom svih proizvođača od 9,6 mjesečno. To ima tendenciju snižavanja prosječnih ocjena jer ističe kupce koji su imali loša iskustva. Električna vozila također zahtijevaju manje manje redovitog održavanja, ali i dalje zahtijevaju skupe popravke, što znači da je vjerojatnije da su kupci u servisu imali skupo (i stoga frustrirajuće) iskustvo.

Widewail je otkrio da se više od polovice svih pozitivnih recenzija spominje određenog člana osoblja. Suprotno tome, većina negativnih recenzija spominjala je lošu komunikaciju sa servisnim odjelom. Također su spominjale nezadovoljavajuće popravke, skupe ili iznenađujuće visoke cijene i dugo čekanje. To znači da još uvijek ima puno prostora za napredak u iskustvu maloprodaje električnih vozila.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.