Ekskluzivno u novom broju otkrivamo kako smo vozili i driftali Ford Focus RS od 350 KS i to s Ken Blockom, najboljim svjetskim drifterom, uvjerili se da jurilica ubrzava bolje od Testarosse, Diabla…
Auto start u novom broju, koji je na kioscima od subote, donosi ekskluzivnu priču o posve novom Ford Focusu RS. Imati u rukama kultnu jurilicu od 350 konja i driftati zajedno s Ken Blockom, svjetskim prvakom u ovoj neobičnoj disciplini te reli vozačem ne događa se svaki dan.
Na trkaćoj stazi u Valenciji samo smo potvrdili ono s čime su se Fordovi inženjeri hvalili. Testarossa i Diablo gledaju mu u leđa.
![Ford Focus RS Ford Focus RS | Author: Auto start](/media/dg/e4/f5/57a4857681df8ee58e85.jpeg)
Ovaj moćni kompakt ima bolja ubrzanja od razvikanih sportskih auta, a podatak da mu je do stotke dovoljno samo 4,7 sekundi govori više od svega.
Fenomanalan je i u zavojima, a upravo najboljem drifteru valja zahvaliti što je Ford nakon više od dva desetljeća ponovo RS-u podario pogon na sva četiri kotača.
![Ford Focus RS Ford Focus RS | Author: Auto start](/media/dg/d6/67/8841dcc269c636ae1b4d.jpeg)
Nekada se pogonom na sva četiri dičio Escort, a sada je to privilegija i sportskog Focusa. Što sve može 2.3 litarski benzinski turbak od 350 konja s kamionskim momentom od 440 Nm otkriva Auto start.
Više pročitajte u Auto startu koji je od subote na kioscima...
![Ford Focus RS Ford Focus RS | Author: Auto start](/media/dg/d6/90/11a2653710095f38c287.jpeg)
![Ford Focus RS Ford Focus RS | Author: Auto start](/media/dg/b1/2d/07ce7adcfda6c061c938.jpeg)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.