Opelova nova interpretacija tradicionalne munje ovoga se puta sastoji od dva odvojena dijela na krugu i dodatno će pomoći povezivanju marke s električnom energijom
Opel je kroz svoju povijest vrlo često mijenjao svoj logo, a sadašnja "munja" u krugu uvedena je prije 60 godina i kroz povijest modificirana čak desetak puta. Opel je još 2017. promijenio logo iz bogatog 3D modela u jednostavniji 2D, a prije tri godine još jednom je njegove linije dodatno stanjio. Sada su se ipak odlučili na drastičniju promjenu.
Nova interpretacija amblema počet će stizati na Opelove serijske automobile već sljedeće godine i kroz nekoliko godina će se uvesti na sve modele. Opelova nova interpretacija tradicionalne munje ovoga se puta sastoji od dva odvojena dijela na krugu i dodatno će pomoći povezivanju marke s električnom energijom. Podsjećamo, Opel želi postati potpuno električni brend u Europi do 2028. godine, a ove godine planira imati 15 elektrificiranih modela u svom portfelju.
Novi logo debitirat će na jednom novom modelu koji stiže 2024. godine, no još nije otkriveno o kojem se točno modelu radi. Opel je najavio će imati opsežnu prezentaciju loga na ovogodišnjem IAA Mobility salonu automobila u Münchenu, s planiranim "iznenađenjem" za posjetitelje.
Opel se ovime pridružio rastućem popisu proizvođača automobila koji su posljednjih godina promijenili svoje logotipove, a trend je uglavnom pojednostavljenje. Posljednji među njima je bio Infinity koji je je prošlog tjedna najavio manje promjene na svom logu i vizualnom identitetu. Ove godine su to već ranije učinili Jagur Land Rover i Porsche.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.