Početna Novosti 137 pregleda

Opel opet promijenio logo, treći put u šest godina

FOTO: Opel

Opelova nova interpretacija tradicionalne munje ovoga se puta sastoji od dva odvojena dijela na krugu i dodatno će pomoći povezivanju marke s električnom energijom

Opel je kroz svoju povijest vrlo često mijenjao svoj logo, a sadašnja "munja" u krugu uvedena je prije 60 godina i kroz povijest modificirana čak desetak puta. Opel je još 2017. promijenio logo iz bogatog 3D modela u jednostavniji 2D, a prije tri godine još jednom je njegove linije dodatno stanjio. Sada su se ipak odlučili na drastičniju promjenu.

Author: Opel foto: Opel

Nova interpretacija amblema počet će stizati na Opelove serijske automobile već sljedeće godine i kroz nekoliko godina će se uvesti na sve modele. Opelova nova interpretacija tradicionalne munje ovoga se puta sastoji od dva odvojena dijela na krugu i dodatno će pomoći povezivanju marke s električnom energijom. Podsjećamo, Opel želi postati potpuno električni brend u Europi do 2028. godine, a ove godine planira imati 15 elektrificiranih modela u svom portfelju. 

Novi logo debitirat će na jednom novom modelu koji stiže 2024. godine, no još nije otkriveno o kojem se točno modelu radi. Opel je najavio će imati opsežnu prezentaciju loga na ovogodišnjem IAA Mobility salonu automobila u Münchenu, s planiranim "iznenađenjem" za posjetitelje.

Author: Opel foto: Opel

Opel se ovime pridružio rastućem popisu proizvođača automobila koji su posljednjih godina promijenili svoje logotipove, a trend je uglavnom pojednostavljenje. Posljednji među njima je bio Infinity koji je je prošlog tjedna najavio manje promjene na svom logu i vizualnom identitetu. Ove godine su to već ranije učinili Jagur Land Rover i Porsche. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.